حمله رژیم صهیونیستی به جنین؛ دو تن جان باخته و 10 نفر مجروح شدند

منابع فلسطینی از حمله هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه فلسطینیان در جنین خبر داده‌اند.

شبکه المسیره از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به جنین خبر داد.

المسیره به نقل از منابع فلسطینی گزارش داد که نیروهای صهیونیستی به اردوگاه «عقبات جبر» در اریحا یورش برده‌اند و به یک خانه مسکونی در اردوگاه فلسطینیان در جنین دو موشک شلیک کرده‌اند که منجر به مجروح شدن شماری از ساکنان این اردوگاه شده است.

وزارت صحت فلسطین هم اعلام کرد که در حمله هوایی  و موشکی جنگنده‌های صهیونیستی به جنین تا کنون دو نفر به شهادت رسیده و 10 نفر دیگر مجروح شده‌اند که حال یک نفر از مجروحان وخیم است.

خبرنگار الجزیره در کرانه باختری شب گذشته گزارش داد، نیروهای رژیم اسرائیل عملیات نظامی گسترده‌ای را با هدف قرار دادن شهر و اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری آغاز کرده و از چند محور در حال حمله به این اردوگاه است.

همچنین شمار نظامیان رژیم صهیونیستی در این تهاجم بسیار زیاد گزارش شده است.

الجزیره با بیان اینکه شب گذشته رژیم صهیونیستی 9 موشک به سمت اردوگاه جنین شلیک کرده اضافه کرد که بالگردهای نظامی اسرائیل هم در ارتفاع کم بر فراز شهر جنین و اردوگاه پرواز می‌کردند.

جنبش جهاد اسلامی در اظهار نظری فوری اعلام کرد که تهاجم به جنین به اهداف خود نمی‌رسد و جنین هرگز تسلیم نخواهد شد.

این جنبش همچنین تاکید کرده است که در پاسخ به یورش دشمن صهیونیستی و ضربه زدن به آن همه گزینه‌ها روی میز است.

در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شد که این رژیم با حملات هوایی خود مقر فرماندهی عملیات واحد گروه‌های مسلح در اردوگاه جنین در کرانه باختری را هدف قرار داده است.

گروه حماس در واکنش به این تجاوز تاکید کرد که تجاوز به جنین شکست خواهد خورد و بنیامین نتانیاهو و دولتش مسئولیت آنچه را که در حال رخ دادن است، هستند.

حماس همچنین تاکید کرده رژیم اشغالگر اسرائیل قادر به نبرد با مقاومت نخواهد بود و مردم ما به مبارزه خود ادامه خواهند داد.

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.