فوتبال غور در یک قدمی کسب افتخارات است

شور و استعداد جوانان فوتبالی غور، توجه فدراسیون فوتبال این ولایت و بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است.

جان‌محمد حیدری، رئیس فدراسیون فوتبال غور در گفتگویی با خبرگزاری وطن24 گفت: جوانان دختر و پسر غور علاقه شدیدی به این ورزش دارند و به ویژه با ساخت استدیوم چمن، فوتبال این ولایت شاهد رشد چشمگیری بوده است.

وی بیان کرد همه روزه دسته دسته جوانان در ساعت‌های مختلف با هزینه شخصی خود به استدیوم رفته و این موضوع انگیزه آنان را برای آینده فوتبال این ولایت چندین برابر ساخته است.

آقای حیدری گفته علاقمندی دختران و پسران فوتبال دوست غور، نوید آن را می‌دهد که در سال‌های نه چندان دور، استعدادهای درخشانی از این ولایت تقدیم ورزش کشور شود.

هم اکنون فوتبالیستان جوان غور از سوی هیچ نهاد دولتی و خصوصی حمایت نمی‌شوند، در حالی که برای مطرح شدن فوتبال این ولایت در سطح ملی وجود حامی ضروری برشمرده می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال غور تأکید کرد که برای دستاوردهای ملی و فراملی، تجار ملی باید تیم‌های فوتبال این ولایت را حمایت کنند.

او گفت برخی بازیکنان تیم‌های فوتبال مطرح کشور از غور هستند و این نشان دهنده استعداد جوانان این ولایت در عرصه ورزش فوتبال است.

آقای حیدری اشاره کرد که در این اواخر تیم فوتبال دختران غور نیز برای شرکت در مسابقات ملی به کابل سفر کرده است.

در کنار فوتبال، سایر رشته‌های ورزشی غور هم در سالیان اخیر شاهد رشد بوده و ورزشکاران این ولایت در سطح ملی و فراملی افتخاراتی به دست آوردند.

تصاویر را در زیر مشاهده کنید:

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.