تیم طوفان هریرود با استقبال با شکوه مردم وارد شهر هرات شد

طوفان هریرود در حالی قهرمان این رقابت‌ها شد که چندین بازیکن کلیدی و مهم خود را در اختیار نداشت و یا هم در تیم‌های حریف حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری وطن24، شاه رسول احراری، رئیس باشگاه طوفان هریرود می‌گوید: اگر امروز این تیم شاهد چنین دست آوردهایی است، علت آن مدیریت درست و دقیق در رهبری می‌باشد.

به گفته او، تلاش دارد که فوتبال هرات را بیشتر از این پیشرفت دهد و این کار در صدر برنامه‌هایش می‌باشد.

آقای احراری یادآور شد نظم در کارهایش مهمتر از همه چیز بوده و همین دلیل باعث شده که تیم طوفان هریرود به قهرمانی دست یابد.

رئیس طوفان هریرود ادامه داد تیم حریف‌شان شاهین آسمایی تلاش زیادی کرد تا آنها را شکست بدهد که خوشبختانه چنین نشد.

در همین حال یوسف مهندس زاده، مربی تیم طوفان هریرود می‌گوید: برای مردم هرات وعده داده بودند که تیم شان را به فینال خواهد رساند و چنین کاری را هم برای هواداران انجام دادند.

به گفته او، تیم طوفان هریرود مدعی قهرمانی بوده و هر باری که پا میدان می‌گذارد هدفش فقط رسیدن به قهرمانی است.

آقای مهندس زاده تأکید کرد تیم طوفان هریرود در سال‌های آینده تلاش خواهد کرد تا قهرمانی را همچنان حفظ کند.

مربی تیم طوفان هریرود بیان داشت تیم حریفش یعنی شاهین آسمایی پیش بینی کرده بود که طوفان هریرود با شکست این میدان را ترک خواهد کرد.

هاتم شیردل، زننده گول قهرمانی تیم طوفان هریرود هم می‌گوید: برای نخستین بار توانست به تیم طوفان هریرود راه پیدا کند و از این که در دور نهایی زننده گول قهرمانی تیمش بوده خیلی خوشحال است.

وی گفت پیش از شروع بازی نهایی به هم تیمی‌هایش گفته بود که حتما در این دور یک گول خواهد زد.

در هشت دور از مسابقات لیگ برتر کشور، تیم طوفان هریرود نماینده زون غرب کشور توانسته که سه بار به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.