معاون اداری ریاست الوزراء: امارت اسلامی در نشست بعدی سازمان همکاری اسلامی دعوت شود

معاون اداری ریاست الوزراء امارت اسلامی در دیدار با نماینده ویژه سازمان همکاری اسلامی برای افغانستان بر توسعه بیشتر روابط این سازمان با امارت اسلامی تأکید کرده و گفته که باید از نمایندگان حکومت در نشست بعدی این سازمان در گامبیا دعوت شود.

به گزارش خبرگزاری وطن24، دفتر مطبوعاتی معاونت اداری ریاست الوزراء با نشر خبرنامه ای می‌گوید که مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست‌الوزراء با طارق علی بخیت، معاون سازمان همکار اسلامی و نماینده ویژه این سازمان برای افغانستان و هیأت همراه‌اش دیدار و گفتگو کرده است.

در این دیدار عبدالسلام حنفی، از پیشرفت‌های انجام‌شده در زمان حاکمیت امارت اسلامی معلومات داده و از آنان خواست تا واقعیت‌های افغانستان را به جهان منعکس کنند.

آقای حنفی همچنین بر توسعه بیشتر روابط این سازمان با امارت اسلامی تأکید کرده و گفت که باید از نمایندگان امارت اسلامی در نشست بعدی این سازمان در گامبیا دعوت شود.

معاون اداری ریاست الوزراء اضافه کرده که با دعوت از نمایندگان امارت اسلامی در نشست بعدی سازمان همکاری اسلامی مشوره‌های مقامات این سازمان گوش داده می‌شود و علاوه بر این، آنها را از واقعیت های موجود در افغانستان آگاه کنند.

در همین‌حال، هیأت این سازمان از همکاری کامل با افغانستان اطمینان داده و می‌گوید قرار است با دو موسسه بین‌المللی برای کمک به افغانستان و دیگر کشورهای اسلامی تفاهم‌نامه‌ها امضا شود.

 

منبع خبرگزاری وطن
خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.