هشتمین دوره فراغت نیروهای پولیس در هرات؛ 282 تن سند فراغت گرفتند

تعداد 282 تن از نیروهای پولیس بعد از ختم آموزش­های نظامی و ملکی امروز از مرکز تربیوی پولیس ولایت هرات فارغ شدند.

این تعداد از نیروهای پولیس، 45 روز در بخش­های مختلف آموزش دیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری وطن24، مولوی محمد اسماعیل هدایت، مسؤل مرکز تربیوی پولیس هرات گفت که از جمله این تعداد نیروهای فارغ شده، 111 تن در هرات، 69 تن در غور و متباقی آنان در ولایت فراه مستقر خواهند شد.

به گفته آقای هدایت، مرکز­های تربیوی پولیس، اساس و بنیاد نظام می­باشند و مسئولان امارت اسلامی هم برای تقویت این مراکز، به شکل جدی کار می­کنند.

وی بیان کرد که تا کنون بیش از سه و نیم هزار نیروی پولس از مرکز تربیوی پولیس هرات فارغ شده و در ولایت­های مختلف حوزه غرب برای ارتقای ظرفیت نظام جابجا شده است.

او در اخیر افزود که در حال حاضر پروسه ثبت نیروهای جدید پولیس در این مرکز جریان دارد و بعد از ختم این پروسه، نیروهای جدید جلب و جذب خواهند شد.

در همین ­حال، نیروهای تازه فارغ شده از این مرکز می­گوید که در بخش­های مختلف نظامی بصورت مسلکی آموزش دیده و آماده ایفای وظیفه می­باشند.

گل­میرثابت، یکی ازنیروهای تازه فارغ شده گفت که دراین مدت در بخش­های چک­پاینت، نحوه برخورد با مردم، بازرسی، درس­های دینی و عقیدتی و دیگر بخش­های ضروری آموزش دیده است.

او بیان کرد که با توجه به آموزش­های که در این مرکز آموخته، می­تواند به شکل مسلکی برای مردم و نظام خدمت کند.

محمود­الله، یکی دیگر از این نیروها هم افزود که نیروهای تازه فارغ شده باید درهنگام وظیفه، با مردم برخورد نیک و سازنده داشته باشند.

این در حالی­است که از زمان به قدرت رسیدن امارت اسلامی در کشور، ده­ها تن از نیروهای ­پولیس از مرکز تربیوی پولیس هرات فارغ شدند.

 

 

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.