تاکید رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات بر توجه مسئولان امارت اسلامی به این ولایت

رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات با مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رئیس الوزرای کشور در کابل دیدار کرده و روی توجه مسئولان حکومتی به ولایت باستانی هرات تاکید کرده است.

به گزارش خبرگزاری وطن24 و به نقل آژانس خبری باختر، مولوی نعیم‌الحق حقانی، رئیس اداره فرهنگ هرات در سفری به کابل با مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رئیس الوزرا دیدار و گفتگو کرده است.

آقای حقانی خواهان توجه بیشتر مسئولان حکومتی به ولایت هرات شده و افزوده که در طول بیست سال گذشته حق مردم هرات به درستی ادا نشده است.

این مقام محلی هرات علاوه کرده که مقامات ا۰ا۰افغانستان از جوانان بااستعداد هراتی در مرکز کشور در بست‌های مختلف ادارات دولتی استفاده کنند.

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رئیس الوزرای کشور در این دیدار از هرات به عنوان مهد علم و فرهنگ یاد کرده و گفته که تمامی افغان‌ها با هم برادرند و باید در آبادانی و پیشرفت کشور سهم داشته باشند.

وی تصریح کرده که ولایت هرات در نزد مسئولان مرکزی جایگاه خاص دارد ودر تقرری‌های جدید از جوانان با استعداد هراتی استفاده صورت می‌گیرد.

این گفته‌ها در حالی مطرح می‌شود که قبل از این رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات با شماری دیگر از مقامات حکومتی در کابل دیدار کرده است.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.