تمرینات سخت یک ورزشکار غوری در کوه‌پایه‌های این ولایت

ورزشکار غوری که در کوه‌پایه‌های ولایت غور در هوایی چند درجه منفی صفر، 10 دقیقه برهنه زیر برف سپری کرد می‌گوید که می‌خواهد با انجام این‌گونه تمرینات به جهان نشان دهد که در افغانستان زندگی جریان دارد و مکان‌های بی‌شمار تاریخی و زیبا را در خود جای داده است.

جان محمد حیدری، از ورزش‌کاران بخش پاورلیفتنگ و کوهنوردی در ولایت غور با سپری‌کردن 10 دقیقه با بدن برهنه در زیر برف ریکارد جدید در کشور ثبت کرد.

او در گفتگو با خبرگزاری جمهور می‌گوید این رکورد را روز گذشته در هوای 18 درجه زیر صفر انجام داده است.

او می‌گوید انجام تمرینات ثقیل در هوای سرد زمستان و سپری کردن در زیر برف با بدن برهنه؛ افزایش قدرت بدنی‌ و تلاش او را نشان می دهد تا بیشتر پیش‌رفت کند.

وی ادامه داد که: “من مدت هفت سال است که قهرمان بخش پاورلفتنگ و مردان آهنین در سطح کشور هستم و خواستم از توانایی خود یک ریکارد جدید ثبت کنم که اضافه‌تر از 10 دقیقه را با بدن برهنه در هوای سرد زمستان در زیر برف سپری کردم و در آینده این ریکارد من انشاءالله اضافه تر می‌شود.”

این ورزشکار کشور با انتقاد از بی‌توجهی‌های حکومت گذشته نسبت به ورزشکاران گفت که در صورت حمایت می‌تواند بهترین دست‌آوردها را برای افغانستان به ارمغان بیاورد.

او همچنین گفت “با انجام این‌گونه تمرینات می‌خواهم به جهانیان نشان بدهم که افغانستان در مسیر آبادیست و مکان‌های بی‌شمار تاریخی و زیبا دارد.”

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.