پیام امیر محمد اسماعیل خان به مناسبت عید سعید فطر

پیام رهبر جهاد و مقاومت ستر جنرال الحاج امیر محمد اسماعیل خان به‌مناسبت حلول عید سعید فطر

بسم الله الرحمن الرحیم.
حلول عید سعید فطر عید عبادت، دعا و نیایش را محضر تمام مسلمانان جهان به ویژه مردم مومن و خدا جوی افغانستان و خاصتأ شهروندان شهر اولیا الله هرات باستان تبریک و شادباش عرض می نمایم. بی گمان رمضان و لیالی پُر‌فیض قدر آن بهترین فرصت برای بندگان خدا جو بود تا بی آلایشی های یک سال گذشته را در پرتو دعا و طلب استغفار از روح و روان شان بزدایند و همزمان با حلول عید سعید فطر پاکی و بازگشت برشکوه خویش به بندگی مخلصانه را جشن بگیرند.
هموطنان عزیز عید امسال متاسفانه همزمان شده است با بحران خطرناک کرونا که همه ابعاد زندگی انسان ها را در اقصیٰ نقاط جهان تحت تاثیر قرار داده است. طبیعتأ ما و شما نیز از این امر مستثنیٰ نیستیم. بر اساس مطالعات و نظریات متخصصین امر و اطبای مومن و فداکار کشور روزهای عید و دید و بازدید های عیدانه می تواند از منظر گسترش و شیوع این اپیدمی خطرناک فاجعه آفرین باشد.
توقع می رود تا هموطنان مومن ، فهیم و با بصیرت مان با درک حساسیت موضوع ضمن تخصیص خرج شیرینی عید به مستمندان ونیازمندان از گشت و گذارهای عیدانه به صورت جدی پرهیز نمایند تا هم خود و هم دیگران ازخطر ابتلا به این ویروس خطرناک در امان باشند. با این وصف هم رضای خداوند کریم و هم مصئونیت جمعی هموطنان مان تضمین خواهد شد.

یک بار دیگر حلول عید سعید فطر را محضر همه هموطنان عزیز مان تبریک گفته از خداوند بزرگ آرزومندم به برکت این ایام متبرک صلح ، آرامش و رفاه در سرزمین زیبای مان حکم فرما گردد تا در پرتو همدلی و رافت و عطوفت اسلامی آینده ای درخشان در انتظار مردمان باشد.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.