برگزاری گفتمان استادان دانشگاه هرات محوریت«نقش مهارت‌های ارتباطی در موفقیت شغلی»

همزمان با روز جهانی ارتباطات، گفتمان علمی تحت عنوان «نقش مهارت‌های ارتباطی در موفقیت شغلی» در ولایت هرات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری وطن24، دانشکده روزنامه‌نگاری دانشگاه هرات و دانشگاه خصوصی جامی این ولایت به مناسب روز جهانی ارتباطات، گفتمان علمی «نقش مهارت‌های ارتباطی در موفقیت شغلی» را با حضور استادان و دانشجویان برگزار کردند.

اشتراک کنندگان در این نشست علمی به شکل پرسش و پاسخ در مورد جایگاه ارتباطات در رسانه‌ها و نقش آن در گسترش و موفقیت‌های شغلی با هم بحث کردند.

نجیب‎الرحمن حدید، رئیس دانشکده روزنامه‌نگاری دانشگاه هرات گفت: « در این برنامه در مورد چگونگی استفاده از رسانه‌ها برای کارآفرینی، گسترش و موفقیت‌های شغلی بحث شد».

آقای حدید با اشاره به ارتباطات فردی و میان فردی بیان داشت که ارتباط خوب و آشنایی با مهارت‌های ارتباطی باعث بلند بردن جایگاه اجتماعی افراد در بین جامعه می‌شوند.

وی افزود که به هر اندازه اشخاص با مهارت‌های ارتباطی آشنایی داشته باشند میتوانند نقش اجتماعی خود را در جامعه بهتر ادا کنند.

نعمت‌الله سروری، یک تن از استادان و پیشکسوتان روزنامه‎نگاری هم علاوه می‌کند:«هیچ شغل و رشته‌ای موفق نیست مگر اینکه بر مبانی ارتباطات و اطلاعات استوار باشد».

به گفته آقای سروری، عصر حاضر بنام عصر انفجار اطلاعات یاد می‌شود و افراد برای موفقیت شغلی نیاز به ارتباطات و اطلاعات مثبت دارند.

از سویی‌هم، اشتراک کنندگان در این گفتمان هم از مؤثریت آن ابراز خرسندی می‌کنند.

صدیق افغان، یکی تن از اشتراک کنندگان این نشست علمی می‌گوید که وی در مورد جایگاه ارتباطات و نقش آن در موفقیت شغلی معلومات مفید را کسب کرده است.

این در حالی‌است که مسئولان در دانشگاه دولتی هرات می‌گویند که آنان از برگزاری چنین نشست‌های استقبال کرده و در تلاش راه‌اندازی برنامه‌های بیشتر برای رشد جوانان و دانشجویان می‌باشند.

رئیس دانشگاه هرات در مورد این نشست بیان کرد که دانشگاه هرات به عنوان یک نهاد اکادمیک مسئولیت دارد تا برنامه‌های متنوع در مناسبت‌های مختلف را برگزار کند.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.