نماینده‌های شورای ولایتی دیگر ولایات کشور در سفرشان به این ولایت خواهان صلح در کشور شدند

اعضای شورای ولایتی فراه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گویند نمایندگان برخی از شورای ولایتی دیگر ولایات افغانستان به این ولایت آمده و از صلح پایدار در کشور حمایت می‌کنند.

گل احمد فقیری، یکی از اعضای شورای ولایتی فراه به خبرگزاری وطن24 گفت: به شمول نماینده‌های شورای ولایتی دیگر ولایات، رئیس شورای هماهنگی شوراهای ولایتی کشور هم حضور دارد.

وی بیان داشت نمایندگان شوراهای ولایتی از ولایت‌های مزار شریف، پنجشیر، ننگرهار، لغمان، غزنی، میدان وردک و از چندین ولایات دیگر کشور حضور دارند.

او افزود، افراد حاضر در این برنامه همه یک صدا خواهان صلح در کشور بوده و به ویژه از گفتگوهای بین‌‌‌‌الافغانی حمایت شان را اعلام کردند.

آقای فقیری در ادامه صحبت‌های خود افزود همه اعضای شورای ولایتی دیگر ولایات کشور که به فراه آمده بودند، مداخلات کشورهای دیگر را در امور داخلی افغانستان محکوم می‌کنند.

این عضو شورای ولایتی فراه تأکید کرد مردم افغانستان از دولت این کشور حمایت کرده و اجازه مداخله کشورهای همسایه را در امور داخلی کشورشان نمی‌‌دهند.

وی در ادامه صحبت های خود از گفته‌های گلبدین حکمتیار رئیس حزب اسلامی که در پاکستان گفته بود باید دولت موقت در افغانستان به میان آید به شدت انتقاد کرد.

چند روز پیش گلبدین حکمتیار رئیس حزب اسلامی مردم افغانستان در سفرش به کشور پاکستان گفته بود باید دولت مؤقت در افغانستان به وجود آید.

رئیس جمهور افغانستان همیشه مخالف دولت مؤقت در کشور بوده و به وجود آمدن دولت مؤقت را رد کرده است.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.