طی سه ماه گذشته در فراه 331 طالب کشته شدند

به گزارش خبرگزاری وطن24، رحمت‌الله صدیقی فرمانده پولیس فراه در این محفل گفت: “در طی سه ماه گذشته تعداد 331 تن به شمول قوماندانان برجسته طالبان کشته و 179 نفر طالبان زخمی شدند.”
وی افزود به تعداد 25 عراده موتر مختلف‌النوع طالبان با 13 میل سلاح‌های مختلف‌النوع آنان تخریب و به تعداد 33 ماین مختلف‌النوع طالبان کشف و خنثی شده است.
آقای صدیقی در ادامه گفت: “111 حمله دشمن دفع شده و 6 عملیات تصفیوی و 2 عملیات کماندوی در نقاط مختلف ولایت فراه اجراء شده که به دشمن تلفات جانی و مالی وارد گردیده است.”

فرمانده پولیس فراه، تمام فعالیت‌های پولیس ملی این ولایت را از تاریخ ایفای وظیفه‌اش(97/8/20)، دستگیری 80 سارق موتر، موتورسایکل، اموال، قضایای قتل، تجاوز جنسی و جمع‌آوری ولگردان عنوان کرد.

او همچنان گفت: “در این مدت 25 تن مرتبط به قضایای تروریستی، 17 فروشنده عمده و پرچون مواد مخدر و 11 تن به ظن اخاذی غیر قانونی در این ولایت دستگیر شده‌اند.”
این مقام امنیتی فراه، از بازداشت افرادی نفوذی در داخل نیروهای پولیس نیز خبر داد.
صدیقی برای مردم ولایت فراه اطمینان داد که تا آخرین رمق حیات خویش در راستای تأمین امنیت شهروندان فراهی در مقابل دشمنان مردم این ولایت مبارزه جدی خواهد کرد.

در همین حال، محمد شعیب ثابت والی فراه، گفت افزایش جلب و جذب در صفوف پولیس ملی نشان می‌دهد که مردم به پولیس باور و اعتقاد دارند.
وی در ادامه افزود مخالفین مسلح دولت توان مقابله با نیروهای امنیتی این مرز و بوم را ندارد و از مردم فراه خواست تا با نیروهای امنیتی همکاری همه جانبه داشته باشند تا امنیت کامل در این ولایت ایجاد شود.

ولایت فراه از جمله ولایات ناامن کشور به شمار میرود که بیشتر ساحات این ولایت تحت تأثیر نیروهای طالبان قرار دارد.

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.