خوشحالیم که همکار شورای اخوت اسلامی هرات هستیم

مسئولان در ریاست ارتباط خارجه هرات در دیدار با اعضای شورای اخوت اسلامی این ولایت، ضمن اعلام هرگونه همکاری با این نهاد اخوتی در ولایت هرات گفته‌اند که با اتحاد و همدلی دسیسه‌های نفاق‌افگنان و دشمنان اسلام خنثی خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری وطن24، شورای اخوت اسلامی ولایت هرات با نشر خبرنامه‌ای اعلام کرده که این دیدار روز گذشته دوشنبه (29 قوس) برگزار شده است.
به نقل از خبرنامه این نهاد، مولوی شیراحمد عمار مهاجر، رئیس ارتباط خارجه هرات با اعلام هرگونه ‌همکاری با این نهاد افزوده که “ما خوشحال هستیم که همکار این نهاد اخوتی در ولایت هرات هستیم.”
اقای مهاجر در این نشست علاوه کرده که آمریکا در بیست سال گذشته در جامعه ما دست به اختلاف افکنی زده و آن‌ها با ترور و حملات تروریستی سعی در ایجاد تفرقه در بین مردم ما داشتند.
این مقام محلی هرات در ادامه گفته که “ما باید دست به دست هم بدهیم تا دست استخبارات صهیونیستی از کشور و منطقه ما دور شود و مسلمانان در تمام کشور‌های اسلامی یک اتحادیه تشکیل بدهند.”
آقای مهاجر همچنین در این نشست تصریح کرده که “نهاد‌ها و انجمن‌ها باید در راستای وحدت اسلامی در جامعه کار کنند تا از عملکرد میراث ناتو نجات پیدا کنیم و از توطئه‌هایی که می‌خواهد مارا دو گروه و دو دسته کند نجات پیدا کنیم و این وظیفه همه ماست.”
رئیس ارتباط خارجه هرات همچنین از موجودیت اختلافات در میان کشورهای اسلامی ابراز نگرانی کرده و گفته که این روند باعث شده نفاق افکنان و دشمنان اسلام بیشتر ممالک اسلامی را از طریقه‌های مختلفی اشغال و یا درگیر جنگ و ناامنی کنند.
در این نشست گفته شده که اعضای شورای اخوت اسلامی هرات از حضور مولوی شیراحمد عمار مهاجر، استقبال کرده و تلاش‌های دوجانبه در راستای تطبیق وحدت عملی را در جامعه ارزنده و وظیفه دولت و ملت عنوان کرده‌اند.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.