حضور باشکوه بانوان هرات در مراسم گرامی داشت از رحلت پیامبر عزیز اسلام (ص)

از رحلت پیامبر عزیز اسلام حضرت محمد (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) با اشتراک گسترده بانوان هرات گرامی داشت شد.

قابل ذکر است که این برنامه از طرف مرکز فرهنگی اجتماعی تبیان در شهرک المهدی جبرئیل هرات با حضور پُرشور بانوان برگزار شده است.

لیلا مهدیار، مسئول بخش فرهنگی اجتماعی تبیان در هرات به خبرگزاری وطن24 گفت: بانوان شرکت کننده در این مراسم با حضور گسترده شان نشان دادند که ادامه دهند راه رسول خدا و اهل بیت (ع) هستند.

وی بیان داشت زندگی پیامبر بزرگوار اسلام سراسر وحدت میان امت مسلمان و بشریت بوده که نشان دهنده اخوت و برادری می‌باشد.

او یادآور شد رسول خدا با اخلاق نیکو و احترامی که برای همه قائل بود، خود نمونه از الگوی وحدت در میان تمام بشریت است.

خانم مهدیار افزود بهتر است که همه ما زندگی حضرت محمد (ص) را سرمشق زندگی خود قرار داده و در راستای وحدت و اخوت نسبت به هر زمان دیگر تلاش کنیم.

در همین حال فاطمه سادات موسوی، یکی دیگر از این بانوان می‌گوید: اشتراک بانوان به ویژه مادران در این گونه برنامه‌های بزرگ مذهبی می‌تواند در زمینه تربیت فرزندان نقش موثری داشته باشد.

به گفته وی مادران آگاه و باسواد می‌توانند فرزندانی را تربیت کنند که برای جامعه و کشور مفید واقع شود.

او تأکید کرد به هر اندازه شرکت بانوان به ویژه مادران در چنین مراسم‌ها باشکوه باشد، می‌تواند فرزندان وحدت‌گرا و اخوتی را در جامعه تربیت کنند.

این در حالیست که از رحت پیامبر مهربانی‌ها، نور و رحمت حضرت محمد (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) در گوشه و کنار شهر هرات مراسم‌‌‌های سوگواری برگزار شده است.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.