۱۰ کشته و ۹ زخمی بر اثر تیراندازی در لس‌آنجلس امریکا

رسانه‌های امریکایی گزارش داده‌اند که بر اثر تیراندازی در پارک مونتری شهر  10 نفر کشته شده و 9 تن دیگر هم زخم برداشته اند.

این پارک در نزدیکی شهر لس آنجلس امریکا موقعیت دارد.

حال دو نفر از زخمی‌ها به شدت وخیم گزارش شده است. طبق گفته پولیس امریکا هنوز هیچ فردی در این‌باره دستگیر نشده و جستجوها ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری وطن24 – بین‌الملل، اداره پولیس لس‌آنجلس اعلام کرد که در جریان تیراندازی گروهی در شهر مونتری پارک، دست‌کم ۱۰ نفر کشته شده‌اند.

به گزارش رویترز، در بیانیه اداره پولیس لس‌آنجلس آمده است: «اواخر روز شنبه تیراندازی گروهی در مونتری پارک رخ داد. آنچه می‌دانیم این است که مظنون مرد است اما مشخص نیست که آیا او موفق شده است فرار کند یا خیر. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دست نیست.»

به گفته برخی منابع خبری، تیراندازی در اطراف محل برگزاری جشن سال نو چینی در مونتری پارک رخ داد.

شنبه آغاز این جشنواره دو روزه بود که یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سال نو چینی در جنوب کالیفرنیا به شمار می‌رود.

تصاویر منتشرشده در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که افراد مجروح روی برانکارد به امبولانس منتقل می‌شوند و در اطراف صحنه تیراندازی، پولیس از خیابان‌های محصورشده محافظت می‌کند.

کنت مجیا، یکی از مقامات محلی در توییتی اعلام کرد: «با کسانی که امشب عزیزان خود را در شهر همسایه ما، مونتری پارک، از دست دادند همدردی می‌کنیم.» مونتری پارک نزدیک به ۱۱ کیلومتر از مرکز لس‌آنجلس فاصله دارد و حدود ۶۰ هزار آسیایی در آن ساکن‌اند.

این پنجمین تیراندازی گروهی در ایالات متحده در ماه جاری محسوب می‌شود.

هفته گذشته نیز در تیراندازی در یک مراسم در فلوریدای امریکا دستکم هشت نفر زخمی شدند.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.