نیاز زنان به این اداره احساس می‌شود/محتسبین شیعه استخدام شدند

رئیس اداره امر به معروف و نهی از منکر ولایت هرات گفته است که از علمای شیعه این ولایت به عنوان محتسبین در این اداره استخدام شده‌اند.

وی همچنین اظهار کرده که برای محتسبین خانم هم نیاز است.

به گزارش خبرگزاری وطن24 و به نقل از آژانس دولتی باختر، شیخ عزیز‌الرحمان مهاجر، رئیس امر به معروف و نهی از منکر ولایت هرات گفت: «چندین تن از علمای شیعه به عنوان محتسب به این اداره استخدام شده‌اند».

او عنوان کرد رسیدگی به شکایات بخش مهمی از کارکرد این اداره می‌باشد که روزانه شماری زیادی از مردم به این اداره مراجعه می‌کنند و شکایات‌شان حل می‌گردد.

به گفته وی، محتسبین که از علمای شیعه هم استخدام شده‌اند برای رسیدگی شکایت‌های مردمی و همچنان برای رهنمایی و جلوگیری از منکرات می‌باشند.

وی همچنین یاد آورشد محتسب خانم در این اداره وجود ندارد و نیاز است تا چندین خانم در این بخش استخدام شوند.

او ادامه داد که این اداره در نظر دارد که در آینده چندین خانم را در بخش محتسب استخدام کنند.

رئیس امر به معروف و نهی از منکر می‌گوید: «این اداره در بخش اصلاح جامعه تلاش می‌کند و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد که منکران در جامعه دیده شود».

آقای مهاجر تاکید کرد که مردم هرات خواهان از بین بردن منکرات از جامعه می‌باشند و از آنان خواسته با این اداره همکاری کنند.

این در حالی است که طی فرمانی از سوی رهبر امارت اسلامی و وزارت امر به معروف و نهی از منکر فعالیت آرایشگاه‌های زنانه در سراسر کشور مسدود شد.

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.