مؤسسات کمک‌رسان با شفافیت کار کنند

معاون والی فراه در دیدار با شماری از نمایندگان مؤسسه UNDP  می‌گوید که  مؤسسات کمک رسان در ثبت افراد نیازمند و توزیع کمک‌ها با شفافیت کار کنند.

به گزارش خبرگزاری وطن24، مولوی عبدالکریم جهادیار، معاون والی ولایت فراه با محب‌الله موسی زی، مسئول امنیتی دفتر  UNDP  در کابل و خانم فرانچسکا، نماینده زون غرب این مؤسسه دیدار و گفتگو کرده است.

مقام ولایت فراه با نشر خبرنامه‌ای می‌گوید که در این دیدار دو طرف در مورد ثبت افراد نیازمند و توزیع کمک‌ها در ولسوالی‌های این ولایت گفتگو کردند.

به بیان خبرنامه، معاون والی فراه در این نشست بیان کرد که نهاد‎های مدد رسان در هنگام توزیع کمک‌ها باید بصورت صادقانه و شفاف افراد مستحق را نظرسنجی کنند.

خبرنامه علاوه می‌کند که آقای جهادیار هم چنان خواستار استخدام افراد مسلکی و واجد شرایط درعرصه خدمات رسانی به سازمان‌های همکار در ولایت فراه شد.

هم‌چنان در این متن آمده است که نمایندگان مؤسسه  UNDPهم گفته است که آنان ضمن توجه به افراد نیازمند در این ولایت، روند کمک رسانی را سرعت می‌بخشند.

این در حالی‌است که شماری از افراد نیازمند در ولایت‌های مختلف کشور می‌گویند که مؤسسات کمک‌رسانه در توزیع کمک‌ها شفافیت کافی را ندارد.

اما مقامات حکومتی همواره تاکید به رسیدگی افراد نیازمند کرده و می‌گویند که آنان نظارت جدی به نهاد‌های کمک‌رسان در توزیع کمک‌ها به مستحقین واقعی دارند.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.