صدور ویزای سیاحتی ایران در ولایت هرات از سر گرفته شد

اطلاعیه سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات

به اطلاع عموم علاقمندان سفر به جمهوری اسلامی ایران رسانیده میشود که امکان ثبت نام و دریافت روادید جهانگردی در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر هرات ازساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه با رعایت موارد زیر فراهم می باشد.
۱- ثبت نام تنها از طریق سامانه E VISA به آدرس EVISA.MFA.IR/FA انجام خواهد پذیرفت.
۲- تا اطلاع ثانوی سامانه نوبت دهی بصورت هفتگی و در ساعت ۸ صبح هر شنبه بازگشایی و ثبت نام اولیه متناسب با سهمیه تعیین شده برای ۷ روز اتی انجام خواهد پذیرفت.
زمان مراجعه به نمایندگی تاریخ تعیین شده در برگه ثبت نام خواهد بود.(اولین مرحله ثبت نام استثنا” ساعت ۸ صبح روز دوشنبه 24 ابان آغاز خواهد شد )
۳-متقاضیان از ساعت ۸ تا یازده و سی دقیقه تاریخ تعیین شده به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران به آدرس هرات _ خیابان خواجه علی موفق _ بالاتر از چهار راه آمریت مراجعه نمایند. قابل یاد آوری است که هنگام مراجعه به نمایندگی، در دست داشتن برگه ثبت نام ، کارت واکسن کرونا (حسب مورد یک دز و دو دز که از تاریخ تزریق آن دو هفته سپری شده باشد) و همچنین برگه بیمه نامه مسافرتی معتبر برای طی نمودن مراحل نهایی الزامی می باشد.
۴- انجام تست کرونا در مرکز ایران کلینیک با اعتبار مدت زمان ۹۶ ساعته از شرایط ضروری، برای ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران است.
۵ – ثبت نام برای دریافت روادید جهانگردی ج ا ا هیچگونه حقی برای ورود به کشور قلمداد نگردیده و صدور نهایی روادید تابع قوانین جمهوری اسلامی و بعد از تایید کارشناسان این نمایندگی صورت خواهد پذیرفت.
۶- رعایت نظم و انضباط در هنگام ورود و طی مراحل دریافت روادید به ویژه مراجعه در ساعت و تاریخ مشخص شده سرعت و کیفیت خدمات دهی این نمایندگی به شهروندان عزیز افغانستان را ارتقا خواهد داد.
۷- به منظور توسعه نظم و انضباط صدور ویزاهای تجاری ،یکبار ورود،درمانی ،دانشجویی و… همه روزه در نوبت بعد از ظهر از ساعت ۲ الی چهار و نیم عصر (به غیر از پنج شنبه ) انجام می شود.

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران _ هرات
22 آبان ماه 1400

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.