رهبر امارت اسلامی: به عفو اعلام شده احترام بگذارید

رهبر امارت اسلامی روز گذشته در یک گردهمایی در ولایت قندهار به نیروهای حکومت توصیه کرده است که به عفو اعلام شده از طرف او احترام بگذارند.

به گزارش خبرگزاری وطن24، به نقل از خبرگزاری باختر، ملاهبت الله آخوندزاده، رهبر امارت اسلامی در صحبت‌های خود در میان جمعی از مردم قندهار خطاب  به نیروهای ا.ا. افغانستان گفته است که به کارمندان نظام گذشته به دلیل جرم‌های قبلی شان جزا ندهند.

وی در یکی از هدایات خود گفته‌است: “هر فرد این وطن برای ما محترم است، قدر و عزت افغانان در کشور دیگر نیست، بنآ هیچ افغان از کشور بیرون نشود و در افغانستان بماند، مسئولان، علما، بزرگان قوم، والیان و ولسوالان به آنانی که می‌خواهند کشورشان را ترک کنند قناعت دهند که در وطن بمانند، این‌جا قدر و عزت شان می‌شود.”

او خطاب به نیروهای امارت اسلامی گفته‌است که از دستور آمرشان برای انجام مسئولیت اطاعت کنند.

رهبر امارت اسلامی گفته است: “مسئولیتی که از طرف بزرگان برای تان سپرده می‌شود، بر اساس اصول، طرزالعمل و لایحه به پیش ببرید و از فعالیت خودسرانه اجنتاب ورزید”.

وی همچنین توصیه کرده‌است که مسئولان طوری مسئولیتشان را انجام دهند که “فردا با چشمان باز طرف مردم دیده بتوانید”.

ملا هبت‌الله از مسئولان خواسته‌است که به خاطر انجام بهتر مسئولیت مشوره علما را بگیرند.

رهبر امارت اسلامی در یکی از توصیه‌هایش تاکید کرده است که نیروهای این گروه هیچ‌گاهی بر مردم ظلم نکنند، مردم را نزنند که به گفته او “نتیجه ظلم بد است”.

او اضافه کرده‌است: “تمام اسباب را خداوند به دست شما داده است، بناءً از آن‌ها برای ظلم و بزرگی استفاده نکنید، بلکه‌ در هر نوع مسوولیت از عاجزی کار بگیرید‌”.

ملا هبت‌الله از نیروهایش خواسته‌است که برای عدالت یکجا مبارزه کنند و برای هرکسی حق خودش را بدهند.

او تاکید کرده است: “در مسوولیت زورگویی نکنید، لحاظ انډیوالی را نکنید و براساس زبان و قوم به کسی وظیفه ندهید، ‌براساس استعداد وظیفه بدهید”.

ملاهبت الله آخوندزاده، رهبر امارت اسلامی در ادامه از نیروهای این گروه خواسته‌است که متوجه امنیت مردم باشند، در جریان گزمه و تلاشی برای مردم مشکل ایجاد نکنند و در جریان بازرسی اشخاص از اخلاق خوب کار بگیرند.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.