رئیس فرهنگ هرات: انتظارات مردم افغانستان برآورده نشد

رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات با انتقاد از عملکرد سرمربی تیم ملی فوتبال کشور می‌گوید که باید روی نقاط قوت و ضعف تیم ملی به صورت اساسی کار شود.

به گزارش خبرگزاری وطن24، مولوی نعیم الحق حقانی، رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات در محفل سومین دوره اهدای مدارک معتبر جهانی (کوکیوان) و سندهای داوری ملی کیورگی توسط فدراسیون تکواندوی افغانستان از حمایت جدی از ورزشکاران و نقد عملکرد سرمربی تیم ملی فوتبال کشور سخن زد.

آقای حقانی در این برنامه گفت: «مردم افغانستان انتظاراتی که از سرمربی تیم ملی فوتبال کشور در مسابقات جام کافا برای رهنمایی و مدیریت بهتر تیم داشتند بر آورده نشد و باید روی نقاط قوت و ضعف تیم ملی فوتبال کشور به‌گونه‌ی اساسی کار شود».

او بیان داشت که تیم ملی اگر به گونه‌ی بهتر مدیریت و رهنمایی می‌شد، بازیکنان ملی در بازی های جهانی بهتر از این می‌درخشیدند.

وی می‌افزاید که اعضای تیم ملی کشور نباید سرافکندگی را بپذیرند.

رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات هم‌چنان می‌گوید که این ولایت بازیکنان نخبه و عالی دارد که باید برای درخشش بهتر تیم ملی از آنها استفاده شود.

این در حالی‌است که تیم ملی فوتبال کشور در مسابقات جام ملت آسیا (کافا) در نخستین دیدار شان با کشور قرقیزستان پس از دریافت گل در آخرین لحظات بازی به دستور عبدالله المطیری در اعتراض به تصمیم داور روی صحنه گل، از میدان خارج شد.

بعد از این اتفاق، داور این دیدار بازی را به سود کشور قرقیزستان مختومه اعلام کرد.

این اقدام آقای المطیری با واکنش تند کارشناسان فوتبال و مردم افغانستان مواجه شد.

سرمربی تیم ملی کشور هم‌چنان در دیدار بعدی با تیم ملی ایران بخاطر این اقدامش از رهنمایی تیم ملی محروم شد.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.