حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به جنین فلسطین خلاف تمام قوانین دنیا است

وزارت خارجه امارت اسلامی در اعلامیه حملات نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر جنین فلسطین را به شدت محکوم و این حملات را خلاف همه قوانین جهانی دانسته است.

دفتر مطبوعاتی وزارت امور خارجه‌ امارت اسلامی شب گذشته (سه‌شنبه، ۱۳ سرطان) با نشر خبرنامه‌ای ادامه حملات وحشیانه پی‌هم توسط اشغالگران صهیونیست در شهر جنین فلسطین را به شدت تقبیح کرده  و خواستار پایان فوری آن شد.

وزارت امور خارجه‌ همچنین گفته است: بر اساس گزارش‌ها، این حملات که همچنان ادامه دارد، تاکنون ۱۱ فلسطینی بی‌گناه را شهید، تعداد زیادی را زخمی و تاسیسات عمومی را هم ویران کرده است.

این وزارت افزوده است که چنین جنایاتی از سوی نیروهای صهیونیستی خلاف همه قوانین است که ادامه آن به نفع هیچ کسی نخواهد بود و اوضاع را بدتر می‌کند.

در پی اجرای عملیات نظامی رژیم اسرائیل در جنین، تاکنون ۱۳۲ فلسطینی شهید و زخمی شدند.

پس از آغاز این عملیات گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی هشدار دادند که اگر تجاوز به جنین متوقف نشود، گزینه‌های مقاومت فلسطین گسترده و جامع خواهد بود.

قابل ذکر است که در حمله به جنین جوانان فلسطینی و نیروهای مقاومت در برابر نظامیان مجهز رژیم اسرائیل به مقابله برخاستند و تاکنون ده‌ها کشته و زخمی از نیروهای رژیم اسرائیل گزارش شده است.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.