جوانان برای مقابله با افکار غربی بسیج شوند

مسئولان فرهنگی ولایت فراه با برگزاری نشستی می‌گویند جوانان برای غلبه بر افکار نامطلوب دنیای غرب، مبارزه فکری را روی دست بگیرند.

به گزارش خبرگزاری وطن24، به نقل از آژانس باختر، ریاست اطلاعات و فرهنگ فراه با برگزاری نشستی می‌گوید جوانان با در نظر داشت رسالت شان در قبال نظام، مبارزه فکری شان را در مقابل نظام استکبار ادامه دهند.

عبدالحی سباوون، رئیس اطلاعات و فرهنگ فراه با اشاره به نقش مبارزه فکری در جامعه گفت: «یگانه‌ راه مبارزه بسوی دعوت حق و محو افکار مخالفان دین، مبارزه فکری است».

به بیان آقای سباوون، دشمنان اسلام با ایجاد شایعات به مبارزه فکری شان ادامه می‌دهند اما در قبال عقاید راستین مسلمانان همواره در میدان نبرد و تبلیغات شکست خوردند.

او در اخیر بیان داشت که جوانان با در نظر گرفتن رسالت و مسئولیت شان در امر مبارزه فکری با افکار دنیای غرب تلاش کنند.

از سویی‌هم، مفتی نورالحق مظهری، مسئول رادیو تعلیم ولایت فراه بیان داشت که مسئولان حکومتی هم طبق گذشته بر مبارزه شان با عقاید و باورهای غربی هم‌چنان ادامه بدهند.

آقای مظهری علاوه کرد که نظام استکبار با افکار پوچ شان در تلاش سوق دادن مردم به سمت نظام کفری می‌باشد.

او می‌افزاید که اکنون نیاز است تا مسئولان به شکل آزادانه در مقابل افکار نا مطلوب جهان غرب در هر بخش مبارزه کنند.

قابل ذکر است که در این نشست شماری از مبازران فرهنگی و فکری ولایت فراه از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ این ولایت تقدیر شدند.

این دومین بار است که ریاست اطلاعات و فرهنگ فراه در مورد مبازره فکری جوانان این ولایت با افکار دنیا غرب و برنامه‌های تفرقه انگیز آنها برگزار کرده است.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.