جشنواره انتخاب بهترین‌های رسانه‌ای حوزه غرب برگزار شد

برای نخستین بار به ابتکار کمیته حمایت و نظارت از رسانه‌ها درهرات و اداره فرهنگ این ولایت، بهترین‌های رسانه‌ای حوزه غرب انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری وطن24، کمیته حمایت و نظارت خبرنگاران و رسانه‌ها در هرات جشنواره‌ای برای معرفی بهترین‌های رسانه‌ای در هفت بخش راه اندازی کرد.

این هفت ژانر؛ بهترین مستند، بهترین گزارش خبری، بهترین برنامه تلویزیونی، بهترین برنامه رادیویی، بهترین عکاس و خبرنگار، بهترین گزارشگر ورزشی بهترین گوینده رادیو می‌باشد.

در این جشنواره 145 اثر از رسانه‌های حوزه غرب کشور برای تیم داوری به اشتراک گذاشته بود که از این میان هفت رسانه در هفت ژانر به عنوان بهترین‌های رسانه‌ای انتخاب شدند.

مولوی حیات الله مهاجر فراهی، معاون والی هرات در این محفل از خبرنگاری به عنوان یک وظیفه ای مقدس یاد کرد و بیان کرد که در کمتر از سه سال گذشته ده‌ها رسانه صوتی و تصویری که با روی‌کار آمدن امارت اسلامی بدلیل مشکلات متعدد از فعالیت باز مانده بودند، فعالیت‌شان‌را از سر گرفتند.

مولوی احمدالله متقی رئیس اطلاعات وفرهنگ هرات نیز از رسانه‌ها به عنوان بخش مهمی از جامعه یاد کرد و تاکید کرد که ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت هرات همگام با دیگر نهادها در راستایی بهبود وضعیت اطلاع رسانی و حل مشکلات رسانه‌ها وخبرنگاران تلاش می‌کند.

در اخیر این محفل بهترین‌های رسانه‌ای در حوزه غرب معرفی شدند.

بهترین گزارش ورزشی از تلویزیون معراج، بهترین گزارش خبری از تلویزیون استقلال، بهترین مستند از طلوع نیوز، بهترین عکس خبری از تلویزیون معراج، بهترین برنامه تلویزیونی از تلویزیون جهانی اصلاح، بهترین برنامه ای رادیویی از رادیو باران و بهترین گوینده ای رادیویی و تلویزیونی هم از رادیو نریمان، ولایت بادغیس انتخاب شدند.

 

منبع خبرگزاری وطن
توسط روح‌الله حیدری
خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.