به شهادت رسیدن خبرنگار دیگر در نوار غزه؛ شمار شهدای خبرنگاران به 87 تن رسید

«عبد الکریم عودة» خبرنگار فلسطینی به دست ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده و شمار شهدای خبرنگار عملیات «طوفان الاقصی» به 87 تن رسید.

به گزارش خبرگزاری وطن24، منابع خبری فلسطینی از شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه به دست نظامیان صهیونیست خبر دادند، با احتساب این خبرنگار، شمار شهدای خبرنگار در این منطقه از آغاز حملات رژیم اسراییل تا کنون به ۸۷ نفر رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی با هدف تحریف حقایق، جلوگیری از انتشار قرائت فلسطینی‌ها از حوادث و رسیدن اخبار جنگ به افکار عمومی منطقه، جهان و روزنامه نگاران در صحنه جنگ و وادار کردن آنها به سکوت، از ابتدای حملات وحشیانه به نوار غزه تا کنون ۸۷ روزنامه نگار زن و مرد را به شهادت رسانده است.

اما روزنامه نگاران فلسطینی با «شجاعت و جرأت قهرمانانه» به طور بی سابقه در زمینه رساندن جنایات اشغالگران علیه غیرنظامیان، کودکان و زنان مشارکت داشته اند.

دفتر اطلاع رسانی فلسطین در غزه روز گذشته اعلام کرد: رژیم صهیونیستی در چارچوب تلاش همیشگی اش برای مقابله با روزنامه نگاران فلسطینی در جریان جنگ اخیر، اقدام به بازداشت شش خبرنگار با هویت مشخص کرده که این اقدام نقض آشکار و واضح همه قوانین و معاهدات بین المللی در زمینه اعطای مصونیت به روزنامه نگاران برای پوشش میدانی حوادث است.

دفتر اطلاع رسانی دولتی فلسطین در غزه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه روزنامه نگاران فلسطینی اعم از ترور، بازداشت یا حمله به آنها توسط اشغالگران، از تمام سندیکاها، سازمان ها، مراکز رسانه ای و اطلاع رسانی و بین المللی و منطقه ای و عربی خواست جنایات رژیم صهیونیستی علیه روزنامه نگاران فلسطینی را محکوم کرده و این رژیم را برای آزادی خبرنگاران بازداشت شده که در زیر شکنجه های جسمی و روحی اشغالگران هستند، تحت فشار قرار دهند.

منبع خبرگزاری وطن
خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.