برای حل مشکلات حوزه غرب هیئتی از مرکز به هرات آمد

هیات بلند پایه‌ای از مرکز افغانستان برای بررسی و حل مشکلات در زمینه مسایل امنیتی و اجتماعی در حوزه غرب به ولایت هرات سفر کردند.

این هیات شامل ملا فاضل آخند، معاون وزارت دفاع ملی، آقای صدر معاون وزارت امور داخله و  حاجی نجیب‌الله معاون ریاست عمومی استخبارات کشور می‌باشند.

به گزارش خبرگزاری وطن24،  طبق خبرنامۀ اداره محلی ولایت هرات، نسشتی با حضور هیات بلند پایه از کابل با بزرگان و علما ولایت‌های غرب کشور برای بررسی ارگان‌های امنیتی و رفع مشکلات اجتماعی مردم برگزار شد.

در این نشست ضمن بررسی اوضاع اجتماعی و امنیتی ولایات حوزه غرب، از ارادۀ جدی امارت اسلامی در پاکسازی صفوف و امنیت سرتاسری کشور صحبت شد.

در ادامۀ این خبرنامه ذکر شده که مولوی نوراحمد اسلام‌جار درمورد موضوعات مختلف امنیتی، اجتماعی و پیرامون مشکلات ولایات سخن گفته است.

همچنین بزرگان وعلماء مختلف ولایت‌های هرات، غور، بادغیس، فراه و نیمروز چالش‌‌ها و مشکلات مردم را با هیات بلند پایه در میان گذاشتند.

در این نشست حاجی نجیب‌الله، معاون ریاست عمومی استخبارت کشور بیان کرد که یکی از اهداف اصلی امارت اسلامی رفع مشکلات اجتماعی و هماهنگی بیشتر نهادهای امنیتی می‌باشد.

او افزود امارت اسلامی در زمینه امنیت و تصفیۀ صفوف به طور جدی عمل می‌کند.

با این همه، بزرگان و علمایی که در این نشست حضور داشتند هم بر پاکسازی صفوف و حل مشکلات اجتماعی و هماهنگی بیشتر نهادهای امنیتی تاکید کردند.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.