برای بازسازی پُل کمنج پول اجباری از کسی گرفته نمی‌شود

به دنبال نشر گزارشی از درخواست والی غور از تاجران و کسبه‌کاران غور در پیوند به کمک مالی جهت بازسازی پُل تخریب شده کمنج، مسئولان در اداره اطلاعات و فرهنگ این ولایت هرگونه جبر و اکراه در این مساله را رد می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری وطن24، قبل از این برخی رسانه‌ها از جمع‌آوری پول از نزد تاجران غور جهت بازسازی پُل کمنج به صورت نسبتا اجباری داده بودند.

همچنین دفتر مطبوعاتی اداره شهرداری غور هم در خبرنامه‌ای اعلام کرده بود که مولوی احمدشاه دین دوست، والی غور پیرامون ترمیم پل کمنج و ایجاد سهولت برای رفت و آمد عابرین و موتر‌های بار‌بری با تاجران صحبت کرده است.

در خبرنامه آمده که والی غور از تجاران و کسانی‌که توان مالی دارند خواست تا جهت ترمیم پل کمنج به حد توان با اداره محلی غور همکاری مالی کنند.

در خبرنامه گفته شده که تاجران غور از این برنامه استقبال کرده‌اند.

با این همه، مولوی عبدالحی زعیم، رئیس اداره اطلاعات و فرهنگ غور می‌گوید درخواست کمک مالی اجباری نیست و والی غور از کسانی درخواست پول کرده‌ که وضعیت اقتصادی بهتری داشته باشند.

به بیان وی در این رابطه صحبت‌های هم انجام شده است.

این درحالیست که سال گذشته پل مهم کمنج طی یک انفجاری به صورت کامل تخریب شد. دولت سرنگون شده، امارت اسلامی را مسئول این انفجار اعلام کرده بود ادعایی که مسئولان فعلی غور رد می‌کنند.

این پل یکی از مسیرهای مهم شاهراه  هرات – غور به شمار می‌رود.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.