کار معیاری سازی جاده لیلامی‌های هرات به پایان رسید

پروژه اسفالت و معیاری سازی جاده لیلامی‌های هرات با حضور مسئولان ارشد حکومت سرپرست و باشندگان هرات افتتاح شد.

جاده لیلامی‌های هرات به طول 640 متر اسفالت شده و هم‌چنین در آن غرفه‌های معیاری، انتظار خانه‌ها و برخی امکانات دیگر فراهم شده است.

شهرداری هرات این طرح را از چند ماه قبل روی دست گرفته بود و با معیاری سازی و نصب برخی دوربین‌های امنیتی و زباله‌دانی‌های آشغال به صورت نسبتا منظم طراحی و ساخته است.

در افتتاح این جاده، مولوی حیات‌الله مهاجر، معین نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ و شهردار پیشین هرات همراه با شهردار فعلی و برخی از باشندگان ولایت هرات حضور داشتند.

این پروژه به شمول آسفالت معیاری دو طرف سرک همراه امکانات مورد نیاز آن به هزینه حدود 30 میلیون افغانی از سوی شرکت «مرتضی متین» تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

محمد جاوید مایار، مسئول حکومت داری شهری ریاست شهرداری هرات در افتتاح این سرک از مردم خواست در امر حفاظت از زیبایی‌های شهر همکار اداره شهرداری باشند.

هم‌چنین صبغت الله عبیدی، مسئول شرکت قراردادی پروژه جاده لیلامی از کیفیت کار این پروژه برای مردم هرات اطمینان داده و افزود کار آن به گونه استندرد و معیاری صورت گرفته است.

جاده لیلامی‌های هرات یکی از مزدهم‌ترین نقاط شهر هرات است.

با به میان آمدن نظم فعلی در این جاده، مردم از حکومت می‌خواهند تا با کاهش مالیات و پایین آوردن کرایه‌ای غرفه‌ها آنان را کمک کند.

به باور غرفه‌داران، کرایه فعلی غرفه‌ها از سوی شهرداری برای مردم نسبتا سنگین تمام می‌شود.

 

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.