پاسخگویی به رسانه‌ها مکلفیت هر اداره و بخشی از پالیسی امارت اسلامی است

معین نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ در سفرش به ولایت فراه در نشستی با مسئولان رسانه‌ها و مقامات محلی می‌گوید پاسخ‌گویی به رسانه‌های بخشی پالیسی امارت اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری وطن24، مولوی حیات‌الله مهاجر فراهی، معین نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ کشور در سفرش به ولایت فراه نشستی با مقامات محلی و مسئولان رسانه‌های این ولایت برگزار کرد.

در این نشست، آقای مهاجر تاکید کرد که مسئولان محلی و سخنگویان مکلف‌اند تا به رسانه‌ها پاسخگو باشند.

وی افزود که پاسخگویی مسئولان به رسانه‌ها بخشی پالیسی امارت اسلامی است.

او بیان هر کس مطابق به چهارچوپ اسلامی و فرهنگ کشور می‌توانند فعالیت رسانه‌ای داشته باشد.

آقای مهاجر همچنان از رسانه‌ها خواست که حقایق جامعه را مطابق به منافع ملی و اسلامی انتشار دهند و انتقادات اطلاح طلبانه‌ای را انجام دهند.

در این نشست، رئیس اطلاعات و فرهنگ و آمر رادیو تلویزیون ولایت فراه هم حضور داشته‌اند و در مورد اوضاع رسانه‌ای این ولایت صحبت کردند.

مولوی عبدالحی سباوون، رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت فراه بیان کرد که رسانه‌ها در این ولایت به صورت رضایت بخشی اخبار را منتشر و با ادارت دولتی همکاری نسبتا مثبتی دارند.

در ادامه هم، قاری بدرالدین، آمر رادیو و تلویزیون ملی گفته که رسانه‌ها قوه چهارم یک مملکت‌اند و آنان پُلی میان مردم و حکومت می‌باشند.

وی افزود، مسئولین تمامی ادارات و سخنگویان مکلف اند تا به رسانه‌ها پاسخگو باشند، زیرا پاسخ دادن مسؤلین به رسانه‌ها پالیسی امارت اسلامی است.

این در حالی است معین نشراتی وزارت فرهنگ کشور این چنین نشستی را در ولایت هرات هم برگزار کرده بود.

در این نشست رسانه‌ها خواستار پاسخگویی بیشتر ادارات دولتی به رسانه‌ها و انتخاب سخنگو برای هر اداره شده بودند.

 

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.