ولسوالی‌های پنج‌گانه شیندند هرات یک ماه است خدمات مخابراتی ندارند

مردم این مناطق به دلیل قطع شبکه‌های مخابراتی، دچار دشواری‌های زیادی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری وطن24، حکمت‌الله حکمت، ولسوالی شیندند هرات می‌گوید: از یک ماه به این طرف، همه شبکه‌های مخابراتی در پنج ولسوالی به صورت 24 ساعته غیرفعال می‌باشد.

وی بیان داشت باشندگان این ولسوالی‌ها بخاطر رفع مشکل شان مجبور هستند که 45 کیلومتر فاصله را طی کنند تا دسترسی به شبکه‌های مخابراتی پیدا کنند.

آقای حکمت ادامه داد هیچ مشکل امنیتی در ولسوالی شیندند مرکزی وجود ندارد اما جای سوال است که چرا شبکه‌های مخابراتی آنتن‌های خود را غیرفعال کردند.

به گفته او، در ولسوالی شیندند مرکزی همه شبکه‌های مخابراتی در نزدیکی مرکز ولسوالی قرار داشته و پاسگاه‌ نیروهای امنیتی هم در نزدیک آنتن‌های مخابراتی واقع است.

وی علاوه کرد با وجودی که چندین بار به صورت رسمی به والی هرات مکتوب سپرده باز هم این مشکل همچنان پا بر جا است.

در همین حال عبدالقیوم رحیمی، والی هرات می‌گوید: با مسئولان شرکت‌های مخابراتی هرات صحبت شده و در آینده نزدیک همه آنتن‌های مخابراتی در ولسوالی‌های شیندند دوباره فعال خواهند شد.

به گفته او، این بار تصمیم گرفته شده آنتن‌های مخابراتی در قسمت‌های نصب شود که دیگر مخالفان مسلح دولت نتواند به آنتن‌های مخابراتی دسترسی داشته باشند.

آقای رحیمی گفت نیروهای امنیتی هم در حال ایجاد پاسگاه در جاهایی هستند که قرار است آنتن‌ها در آنجا قرار بگیرد.

ولسوالی‌ شیندند هرات که سال گذشته به پنج ولسوالی تبدیل شد، از ناامن ترین مناطق این ولایت می‌باشد که در سالیان اخیر صحنه نبردهای خونینی بوده است.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.