هشدار از حمله تروریستی در اسلام آباد؛ آمریکا و عربستان به شهروندان شان هشدار دادند

طی چند روز گذشته شماری از کشورها به شمول آمریکا و عربستان به شهروندان شان هشدار داده که از سفر غیر ضروری به پاکستان خود داری کنند.
در تازه‌ترین مورد بعد از آمریکا و برتانیا، عربستان سعودی روز گذشته دوشنبه (5 جدی) به شهرندانش هشدار داد از سفر غیر ضروری به اسلام آباد به دلیل احتمال حمله تروریستی خودداری کنند.
به گزارش خبرگزاری وطن24، این کشورها در پیامی از شهروندان‌شان خواسته‌اند تا بدون نیاز فوری از محل سکونت‌شان در پاکستان بیرون نروند و به این کشور سفر نکنند.
در اعلامیه سفارت عربستان سعودی در پاکستان از تمام شهروندان این کشور خواسته شده تا از سفر غیرضروری به پاکستان پرهیز کنند و بدون نیاز از محل سکونت‌شان بیرون نروند.
سفارت عربستان در پاکستان اعلام کرده که هرچند تدابیر امنیتی در اسلام‌آباد، پایتخت پاکستان، به سطح بالایی ارتقا یافته، اما شهروندان این کشور باید احتیاط را رعایت کنند.
پیشتر مقام‌های امنیتی پاکستان اعلام کرده بودند که تدابیر امنیتی در اسلام‌آباد را به بلندترین سطح ممکن ارتقا داده‌اند.
در هفته‌های اخیر حملات طالبان پاکستانی بالای نیروهای امنیتی پاکستان افزایش داشته و تلفات هم برای دو طرف در پی داشته است.
رهبری طالبان پاکستان در صحبت با سی‌ان‌ان هم مدعی شده بود که بدون اتکا به کمک‌ از دیگر گروه‌ها، آنان توانایی مبارزه با ارتش پاکستان را برای چندین سال دارند.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.