هرات آماده سرمایه‌گذاری کشورهای جهان است

به گزارش خبرگزاری وطن24، در خبرنامه اداره محلی هرات آمده عبدالقیوم رحیمی، والی این ولایت در دیدار با هانس آکربوم، معاون سفارت کشور هالند و رئیس کمک‌های انکشافی آن کشور در افغانستان، خواهان سرمایه‌گذاری کشورهای جهان در هرات شده است.

آقای رحیمی با تشریح وضعیت اقتصادی، صنعتی و فرهنگی هرات، از اراده اداره محلی بخاطر تامین امنیت پروژه‌های انکشافی یادآوری کرد.

به نقل از خبرنامه، والی هرات در این دیدار گفت: “ظرفیت‌های اقتصادی موجود، علاقه‌مندی مردم و متشبثان بخش خصوصی به فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی و همچنین اراده مسئولان به توسعه برنامه‌های انکشافی و عمرانی، زمینه را برای مشارکت مؤسسات بین‌المللی و کشورهای قدرت‌مند منطقه و جهان در امور توسعوی این ولایت مساعد ساخته است.”

در خبرنامه نگاشته شده آقای هانس آکربوم هم اطمینان داده که هالند علاقه‌مند مشارکت بیشتر در عرصه‌های مختلف در هرات می‌باشد.

معاون سفیر هالند در نظر دارد در جریان سفرش به ولایت هرات از پروژه‌هایی که از سوی کشورش در این ولایت تمویل می‌شود نیز بازدید و نظارت داشته باشد.

اداره محلی هرات در گذشته هم بارها در گفتگو با مقام‌های کشورهای کمک کننده به افغانستان، خواهان سرمایه‌گذاری بیشتر در این ولایت شده است.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.