نشست پاسخ‌دهی سالانه؛ شهرداری فراه 96 میلیون افغانی صرف پروژه‌های انکشافی می‌کند

مسئولان شهرداری ولایت فراه در نشست گزارش‌دهی سالانه می‌گویند که این اداره برای سال مالی 1402 بودجه 150 میلیون افغانی در دست دارد که از این مبلغ 96 میلیون افغانی آن در پروژه‌های انکشافی به مصرف می‌رسد.

گفته شده برخی از پروژه‌های انکشافی این اداره در جریان کار قرار دارد و برخی دیگر هم در ادامه سال جاری اجرا خواهد شد.

نشست گزارش دهی سالانه روز گذشته (سه شنبه، 30 عقرب) از سوی ریاست شهرداری فراه با حضور داشت مقامات ملکی و اداری، بزرگان و وکلای گذر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری وطن24، شاه محمود جلال، آمر تخنیکی و مسلکی ریاست شهرداری فراه در این نشست گفت : «در نیمه دوم سال مالی (۱۴۰۱) با داشتن تعداد (۲۶۵) تن پرسنل اداری مبلغ دست‌کم 51 میلیون و 603 هزار افغانی جمع آوری کرده است».

او افزود: «در شش ماه اول سال 1402 بر علاوه جمع آوری مبلغ دست‌کم 64 میلیون و 335 هزار افغانی و مبلغ چهار میلیون افغانی هم از بابت کرایه‌ی (۸۹) غرفه‌های شهر جمع آوری کرده است».

او عنوان کرده بودجه این اداره در سال مالی 1402 به طور مجموع 150 میلیون افغانی در نظر گرفته شده که 96 میلیون افغانی از این بودجه در پروژه‌های انکشافی به مصرف می‌رسد.

با این حال، در این نشست مولوی عبدالکریم جهادیار، معاون والی فراه عنوان کرد برای تداوم، ثبات و پایداری یک نظام نیاز به شفافیت می‌‌باشد.

او خدمت به کشور در همه عرصه‌ها برای تمامی مردم فرض دانسته و در این نشست تاکید بر شفافیت کاری کرده است.

آقای جهادیار در ادامه افزود : «پاسخگویی مسئولان دولت در برابر مردم یک اصل است و همه ما باید این اصل را بر خود تطبیق کنیم».

این در حالی است که گفته شده شهرداری ولایت فراه از فعال‌ترین ادارت این ولایت به شمار می‌رود.

این اداره در تازه‌ترین فعالیت خود، به نورانی کردن شهر فراه و نصب پایه‌های برق پرداخته است.

هزینه این پروژه از سوی این اداره شش میلیون افغانی گفته شده و قرار است به زودی به‌ بهره برداری سپرده شود.

منبع خبرگزاری وطن
توسط روح‌الله حیدری
خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.