نشست شورای علمای ولایتی هرات با ارگان‌های امنیتی؛ مسئولان در قبال مشکلات مردم گوش شنوا داشته باشند

شورای علمای ولایتی هرات نشست مشترک را به منظور تفهیم وظایف مسئولان امنیتی با ارگان‌های مختلف امنیتی این ولایت برگزار کرد.

این نشست با حضور مسئولان حوزه‌های امنیتی، استخبارات و شهرداری هرات دیروز(سه‌شنبه، 16 جوزا)، در ریاست شورای علمای ولایتی این ولایت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری وطن24، مسئولان شورای علمای ولایتی هرات در این نشست روی سه موضوع حفظ امنیت، رابطه نیک میان مسئولان وکارمندان و حفظ حقوق مردم با شفقت کامل تاکید کردند.

مولوی محمد بشر حلیمی، رئیس شورای علمای هرات با تاکید بر رفتار نیک مسئولان حکومتی با مردم گفت که آنان باید در مقابل مشکلات مردم گوش شنوا داشته باشند.

آقای حلیمی، اتحاد و هماهنگی میان مسئولان و کارمندان حکومتی را شرط اساسی برای حفظ امنیت و ثبات در کشور عنوان کرد.

از سویی‌هم مفتی گل احمد سامح، یکی از اعضای شورای علمای ولایتی هرات هم بیان داشت که نشست هماهنگی این اداره با نهاد‌های مختلف دولتی و خصوصی نیاز به ضرورت هر از گاهی برگزار می‌شود.

آقای سامح افزود که هدف از برگزاری این چنین نشست‌ها متوجه سازی مسئولان به اعمال و وظایف آنها در قبال جامعه می‌باشد.

این در حالی‌است که مسئولان حکومتی هم همواره تاکید بر رفتار معقول و مناسب مسئولان ادارات در بخش‌های مختلف در جامعه دارند.

در تازه ترین دستور ملا هیبت‌الله آخوندزاده، رهبر حکومت با صدور فرمانی، به مسئولان حکومتی دستور داده که سهولت‌های لازم برای رسیدگی به مشکلات مراجعه ‌کنندگان ادارات دولتی را فراهم کنند.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.