مقامات غور: جوانان خود را از حاکمیت جدا احساس نکنند

مسئولان محلی غور در دیدار با شماری از جوانان فعال این ولایت از آنان خواسته با اداره محلی همکاری داشته و خود را جدا از حاکمیت فعلی احساس نکنند.

این دیدار روز گذشته، 8 حوت، در ریاست اطلاعات و فرهنگ غور صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری وطن24، روز گذشته شماری از جوانان فعال غور به هدف مطرح ساختن برخی پیشنهادات و راه‌ حل‌ها با مقامات فرهنگی غور دیدار و تاکید بر حل چالش‌های باشندگان این ولایت کردند.

آنان از مقامات محلی این ولایت خواستند در راستای کار ساخت شاهراه هرات – غور تلاش کنند و این پروسه را تا پایان ادامه بدهند.

آنان در این دیدار علاوه کردند که استفاده از نیروی جوان در حکومت‌داری الزامی است و جوانان غور برای ارایه پیشنهادات و راه حل‌های منطقی برای حکومت آماده‌اند.

با این حال، مولوی عبدالصبور فکور، مدیر عمومی امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ غور از جوانان خواست که «دوشادوش این مدیریت که کار‌ آن در راستای قشر جوانان است هماهنگ شوند و هیچ‌گاه خود را جدا از دولت به حساب نیاورند».

هم‌چنین مولوی عبدالحی زعیم، رئیس اطلاعات و فرهنگ غور از جوانان به عنوان قشر محرکه جامعه یاد کرده و از آنان خواست تا در ارایه پشینهادات به این اداره از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

با روی کار آمدن امارت اسلامی اکثر فعالیت‌های فرهنگی در کشور به ویژه غور متوقف شدند و جوانان هم از این بابت متضرر شده‌اند.

با این حال، مقامات حکومتی تاکید کردند که برای رفع چالش‌های جوانان پلان‌های منظمی روی دست دارند.

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.