معاون جدید مالی و اداری والی هرات به مردم معرفی شد

به گزارش خبرگزاری وطن24، دوکتور داود هاشمی که بر اساس پیشنهاد اداره مستقل ارگان‌های محلی و منظوری مقام عالی ریاست جمهوری به عنوان معاون مالی و اداری مقام ولایت هرات معرفی شده است، تأکید دارد که بخاطر بهبود امور، تأمین بهتر رابطه دولت با ملت و تقویت حکومتداری تلاش خواهد کرد.

والی هرات در مراسمی که با حضور شمار زیادی از شهروندان و مردم در تالارغازی امان الله برگزار شد، از خدمات معاون قبلی مقام ولایت ابراز قدردانی کرد و به معاون جدید آرزوی موفقیت کرد.
وی از تقرر محی الدین نوری معاون اسبق مقام ولایت هرات، در پست مناسب در مرکز کشور یادآوری کرد و آرزو برد تا معاون جدید ولایت نیز در مسئولیت‌هایش موفق باشد.
محی الدین نوری معاون اسبق مقام ولایت هرات موفقیت خود را مدیون همکاری کارمندان و مسئولان دانست.
داکتر داود هاشمی معاون جدید مالی و اداری والی هرات، حفظ ارزش‌های ملی و تطبیق قانون را از اولویت‌های کاری خود اعلام کرد و گفت: “تلاش خواهد کرد تا با همکاری مردم، حمایت مقامات وحدت و برادری را حاکم و نقاط ضعف را به قوت تبدیل کند.”

درین مراسم حکم تقرر دوکتور محمد داود هاشمی معاون جدید مقام ولایت هرات از سوی محمد آصف سعیدی رئیس منابع بشری ولایت هرات خوانده شد و همچنین کامران علیزایی رئیس شورای ولایتی هرات نیز به نماینده گی از مردم این ولایت از تقرر آقای هاشمی استقبال و حمایت کرد.
قابل یادآوریست که محی الدین نوری معاون اسبق مالی و اداری مقام ولایت هرات از یک سال و شش ماه درین سمت وظیفه اجرا کرد.

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.