شورای علمای شیعه افغانستان خواست‌ها و پیشنهادات شیعیان را به معاون رئیس‌الوزرا تحویل داد

سه تن از اعضای بلندپایه شورای علمای شیعه افغانستان در دیدار با معاون سیاسی رئیس‌الوزرا، پیشنهادات و خواسته‌های اهل تشیع از امارت اسلامی را به صورت کتبی تحویل این مقام حکومتی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری وطن24، دفتر مطبوعاتی ریاست الوزراء امارت اسلامی در صفحه ایکس نوشته که مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزراء با محمد اکبری، سیدحسین عالمی بلخی و نعمت الله غفاری اعضای ارشد شورای علمای شیعه افغانستان دیدار کرده است.

به نقل از دفتر رئیس‌الوزرا هیئت اهل تشیع در این دیدار از بهبود وضعیت اقتصادی و امنیتی از امارت اسلامی قدردانی کرده و بر لزوم افزایش همکاری‌ها تاکید کرده است.

آنان خواست‌ها و پیشنهادات جامع تشیع افغانستان را به گونه کتبی به معاون سیاسی ریاست الوزراء سپردند.

معاون سیاسی ریاست الوزراء، نیز گفته که امارت اسلامی در برابر تمام اقوام مسئولیت یکسان دارد و خدمات به مردم مهم‌ترین وظیفه حکومت است.

وی افزود که امارت اسلامی با فراهم آوری تسهیلات زندگی بهتر برای افغان‌ها و ایجاد فرصت‌های شغلی، در راستای توسعه اقتصادی تلاش می‌کند.

پیش از این شورای علمای شیعه کشور از عدم تحقق برخی خواسته‌های اهل تشیع از سوی امارت اسلامی گفته بود که هشت میلیون شیعه کشور هم‌چنان به دنبال تعامل مثبت با حکومت و پیگیری خواسته‌های شان از حکومت خواهند بود.

 

 

منبع خبرگزاری وطن24
خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.