سمینار ارتقای ظرفیت برای کارمندان ریاست‌های عدلیه فراه و نیمروز برگزار شد

وزارت عدلیه کشور به هدف ارتقای ظرفیت و ارائه خدمات بهتر سمینار هفت روزه برای کارمندان ریاست‌های عدلیه ولایت‌های فراه و نیمروز برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری وطن24، این سمینار با حضور هئیتی به رهبری مفتی احمدضیاء خبیب، آمر آمریت ارتقای ظرفیت وزارت عدلیه کشور با اشتراک کارمندان ادارات عدلیه فراه و نیمروز به مدت هفت روز می‌باشد.

در افتتاحیه این سمینار، مفتی سردارمحمد مرصاد، رئیس عدلیه ولایت فراه این سمینار را عامل موفقیت در کسب آموزش و امور مربوطه می‌داند و افزود که هر سمینار برای یک هدف خاص، آگاهی دهی برای کارکنان و برای ارائه خدمات بهتر برگزار می‌شود.

او می‌گوید که کارمندان ریاست‌‌های عدلیه دو ولایت ضرور است تا برای حفاظت از بیت المال و برای مسلکی ساختن امورات دیگر از این سمینار به صورت ویژه‌ای بهره برداری کنند.

از سویی دیگر، مفتی احمدضیاء خبیب، آمر ارتقای ظرفیت وزارت عدلیه می‌گوید این سمینار نخستین سمیناری است که بشمول مرکز تمامی مدیران بخش قضایای امارت اسلامی و ولسوالی‌ها در آن دعوت شده‌اند.

وی همچنین برگزاری سمینارها را تبادل نظر اساسی و عمومی در همه نهادها دانست و گفت که سمینار سازماندهی شده یک نشست علمی است که در آن همراه با ارائه مطالب آماده شده مرتبط با بخش‌های اداری، نیز شرکت کنندگان نظرات خود را ارائه و مشکلات خود را به اشتراک می گذارند.

گفته می‌شود برگزاری این چنین سمینارها برای قانونی شدن و ارتقای ظرفیت کارمندان موثر می‌باشد.

با این حال، شایسته‌سالاری در انتخاب افراد برای کارمندان دولتی یکی از اصلی ترین خواسته‌های مردم از سوی حکومت است.

 

منبع خبرگزاری وطن
توسط روح‌الله حیدری
خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.