سفر 16 روزه تیم بایسکل‌رانی هرات از غرب به شرق کشور خاتمه یافت

 

سفر تیم بایسکل‌رانی ولایت هرات از غرب به شرق با پیام « ساخت شاهراه مرکزی افغانستان، فرهنگ بایسکل رانی، نشان دادن امنیت، صلح و آرامش سرتاسری کشور» خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری وطن24 و به نقل از آژانس اطلاعاتی باختر، این ورزشکاران مسیر هرات، غور، بامیان، میدان وردک، لغمان، کابل و جلال‌آباد که مسیر مرکزی افغانستان است توسط بایسکل رکاب‌زنی کردند.

مولوی محمود مشفق، سرپرست ریاست تربیت بدنی و ورزش ولایت هرات گفت: «ریاست تربیت بدنی و ورزش هرات از ورزشکاران در تمام عرصه‌ها حمایت می‌کند».

او بیان کرد این اداره همواره تلاش و همکاری با ورزشکاران هرات می‌کند تا بتوانند در عرصه ورزش بیشرفت و دست‌آوردهای برای خود و کشور بدست بیاورند.

در همین حال، تیم رکاب‌زنی هرات با پیام «ساخت شاهراه مرکزی افغانستان، فرهنگ بایسکل رانی، نشان دادن امنیت، صلح و آرامش سرتاسری کشور» غرب تا شرق افغانستان را طی کردند.

آنان در طی 16 روز مساحت 970 کیلومتری را توسط بایسکل ‌رکاب‌زنی کردند.

یکی از اعضای تیم بایسکل‌رانی ولایت هرات عنوان کرد که در مسیر راه هرات تا جلال‌آباد، زیبایی‌های طبیعی زیادی به چشم ‌می‌خورد.

وی علاوه می‌کند با امنیت به وجود آمده مردم کشور ما به راحتی به این مناطق طبیعی برای تفریح سفر کنند.

او بیان کرد در طول مسیر برخی اوقات با بایسکل تا ارتفاعات 300 متری را طی کردند.

این در حالی است که فدارسیون بایسکل‌رانی ولایت هرات در گذشته هم این چنین سفر‌ها با پیام‌های خاص به ولایت‌های مرکز و شرقی کشور سفر کرده بودند.

پیام‌های خاصی که اغلبا مشکلات مردم را به گوش مسئولان مرکزی از طریق ورزش می‌رساند.

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.