معین مسلکی وزارت اقتصاد در سفر به هرات: خواسته‌های اهل تشیع از حکومت عملی می‌شود/مردم اسیر نقشه‌های شوم دشمنان مردم افغانستان نشوند

معین مسلکی وزارت اقتصاد کشور در سفری به ولایت هرات با والی و رئیس اقتصاد و شمار از بزرگان اهل تشیع این ولایت نشستی را برگزار کرده است.

این نشست به هدف رسیدگی به خواسته‌های بزرگان اهل تشیع و رسیدگی به حملات اخیر تروریستی در این ولایت است.

به گزارش خبرگزاری وطن24، نوراحمد اسلام‌جار در این نشست گفت که تمام تلاش‌شان را در زمینه رسیدگی به خواست‌های بزرگان اهل تشیع انجام خواهند.

عبدالطیف نظری، معین وزارت اقتصاد کشور روز گذشته (جمعه، 1 جدی) در سفری به ولایت هرات آمده و با حضور در نماز جمعه در مسجد آیت الله محقق کابلی (ره) منطقه جبرئیل هرات از خانواده‌های شهدا بازدید کرد.

او در صحبت‌های خود میان نمازگزاران و عالمان دین تاکید بر همبستگی و اتحاد کرد. به گفته وی، دشمن می‌خواهد اتحادی که میان مردم و ملت افغانستان شکل گرفته را با این چنین حملات تروریستی برهم بزند و باعث چند دستگی جامعه افغانستان شود. چیزی که در گذشته بارها دشمن آن را انجام داده است.

به گفته وی، دشمن در این حملات به دنبال برهم زدن ثبات افغانستان و در ادامه‌ خاور میانه و میان کشورهای امت اسلامی می‌باشد.

آقای نظری ادعا کرده که افغانستان با ژئوپولتیک مهم منطقی که دارا است دشمنان برای رسیدن به اهداف خود دست به این گونه طرح و نقشه‌ریزی‌ها روی می‌آورد. او خطاب به مردم گفت «مردم آگاه باشند و نگذارند دشمن خدای نکرده از این گونه نقشه‌ها اتحاد و وحدت مردم را ازبین ببرد».

این مقام بلند پایه حکومت اضافه کرد که برای رسیدگی پیرامون ترورهای اخیر و خواسته‌های عالمان و مردم هرات با مقامات مختلف در مرکز کشور دیدار داشته و نتیجه آن اقدامات جدی و رسیدگی به خواسته‌های مردم در قسمت تامین امنیت و ریشه‌کن کردن توطئه‌های دشمنان است.

آقای نظری همچنین درمورد بیشرفت‌ها اقتصادی کشور برای مردم امیدواری داده و گفته امارت اسلامی برنامه‌های بزرگی برای خودکفایی کشور در قسمت اقتصاد دارد.

آقای نظری قرار است در پیرامون رسیدگی مشکلات مردم و همچنین تحکیم وحدت میان مردم با مقامات و مسئولان محلی هرات دیدار داشته باشد.

 

 

 

منبع خبرگزاری وطن
توسط روح‌الله حیدری
خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.