سرک‌های آسیب دیده نواحی پانزدگانه شهر هرات داغ‌گیری می‌شوند

شهرداری ولایت هرات از داغ‌گیری سرک‌های نواحی پانزدگانه شهر هرات خبر داده است.

این پروژه از سوی یک شرکت که در رقابت دواوطلبانه انتخاب شده است عملی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری جمهور، ملا شراف الدین مخلص، شهردار هرات در جریان آغاز کار پروژۀ داغگیری سرک‌های نواحی پانزده‌گانه شهری اظهار داشت که این پروژه از بودجه انکشافی ریاست شهرداری تمویل می‌شود.

به گفته او به زودی این پروژه به صورت کامل تکمیل خواهد شد.

اداره شهرداری هرات در خبرنامه‌ی همچنین گفته که آقای مخلص در جریان افتتاح این پروژه از تمام مؤسسات همکار که قبلاً با این اداره در قسمت انجام پروژهای انکشافی همکار بودند هم خواست تا با مسئولان این اداره در راستای رشد انکشاف شهرهمکاری کنند.

این برنامه در حالی اجرایی می‌شود که در سال‌های اخیر شماری زیادی از سرک‌های از قبل ترمیم شده شهر هرات دچار خرابی شده‌اند.

از این میان سرک‌های دروازه قندهار، دروازه خوش، بکرآباد و سرک عمومی مناطق جبرئیل و محله هرات آسیب‌های جدی دیده اند.

شهرداری هرات همچنین گفته که هزینه مجموعی پروژه داغ‌گیری سرک‌های نواحی شهری را در حدود 3 میلیون و 310 هزار افغانی دربر می‌گیرد.

سید افغان، مسئول تخنیکی شهرداری هرات می‌گوید همچنین قرار است تا 3262 متر مربع ساحات آسیب‌پذیر سرک‌های نواحی شهری که بر اساس سروی قبلاً مشخص گردیده داغ‌گیری شود.

روزهای قبل هم شماری از وکلای گذر هرات در دیدار با شهردار هرات حمایت شان را از فعالیت این اداره در راستای ترمیم جاده‌های آسیب دیده و عملی شدن پروژه‌های انکشافی اعلام کردند.

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.