سرمفتش وزارت دفاع: 170 هزار نیرو در تشکیلات ارتش کشور آماده خدمت اند

سرمفتش وزارت دفاع ملی در نشستی در هرات می‌گوید که تا کنون 170 هزار نیرو در چوکات این وزارت ثبت شده‌ و از آمادگی بلند برخوردارند.

او این گفته‌ها را امروز یک‌شنبه، 2 میزان در نشستی با حضور چهره‌های مردمی و جهادی هرات بیان کرده است.

به گزارش خبرگزاری وطن24، لطف‌الله حکیمی، سرمفتش وزارت دفاع ملی مدعی شد که تلاش‌ها برای تشکیل ارتش قوی ادامه دارد و در حال حاضر 170 هزار نیرو با آمادگی بلند در تشکیلات این وزارت مصروف خدمت هستند.

او که از چهار روز به این سو در هرات به سر می‌برند در جمعی از بزرگان مردمی هرات تاکید کرد که تلاش حکومت، دفاع از ارز‌ش‌های اسلامی و ملی کشور است و مردم در این بخش با آنان همکاری قوی کنند.

مقابله با تبلیغات منفی علیه دست‌آوردهای نظام، توجه به مردم و تلاش برای برآورده کردن خواسته‌های آنان از موارد کلیدی دیگری بود که آقای حکیمی به آن‌ها اشاره کرد.

وی تصریح کرد که «انتقاد سالم حق مردم است اما نباید اجازه داد که با تبلیغات منفی باعث خدشه دار شدن دست‌آوردهای نظام شده و اختلاف بین حکومت و ملت رواج داده شود.»

با این حال، بزرگان جهادی هرات نیز از این مقام وزارت دفاع خواستار توزیع معاش متقاعدین و جذب جوانان در ادارات حکومتی شدند.

رئیس اداره فرهنگ هرات نیز تاکید کرد که مردم غرب کشور نمی‌خواهند دیگر مشابه جنگ‌های خونین گذشته در کشور را دوباره تجربه کنند.

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.