رسانه‌های کشور حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند

به گزارش خبرگزاری وطن24، حجت السلام و المسلمین محمد یزدانی، خطیب مسجد جامعه جبرئیل هرات گفت: تمام رسانه‌های کشور مؤظف هستند برنامه‌های خود را مطابق به این ماه رحمت تهیه کنند تا مردم از آن بهره‌مند شوند.

به گفته آقای یزدانی، برخی از رسانه‌های کشور در ماه مبارک رمضان، احساس مسئولیتی ندارند و در پخش و نشر برنامه‌های رسانه خود، حرمت این ماه را زیر پا می‌گذارند.

او ادامه داد مسئولان اطلاعات و فرهنگ مسئول هستند تا رسانه‌هایی را که خلاف شریعت اسلامی عمل می‌کنند، مورد بازخواست قرار دهد.

او از تمام رسانه‌های کشور می‌خواهد در این ماه احساس مسئولیت کنند و با نشر محتوای غیراسلامی، میدان را در اختیار دشمنان دین قرار ندهند.

حجت السلام و المسلمین یزدانی همچنین از تمام مردم به ویژه جوانان خواست در ماه مبارک رمضان در حضور گسترده در اماکن دینی و عبادی داشته باشند.

وی ماه رمضان را ماه رحمت الهی خوانده و گفت: مردم باید در این ماه به خدا نزدیکتر شوند و در انجام کارهای نیک تلاش بسیار به خرج دهند.

خطیب نماز جمعه جبرئیل تاکید کرد کمک به مستمندان و نیازمندان و همچنین تلاوت قرآن کریم از جمله کارهایی است که اسلام پیروان خود را در ماه رمضان بیش از دیگر ایام سال، به انجام آنها دعوت کرده است.

در جریان هفته روان، ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.