رئیس رژیم صهیونستی: اسرائیل در حال تکه‌تکه شدن است

تنها به فاصله چند روز از روی کار آمدن کابینه نتانیاهو، شکاف عمیقی میان احزاب راستگرا و چپگرا و حامیان آن‌ها ایجاد شده به‌نحوی که شنبه شب ۱۰۰ هزار نفر در مخالفت با کابینه جدید به خیابان‌های  تل‌آویو، قدس اشغالی و حیفا آمدند.

به گزارش رسانه‌های عربی، اسحاق هرتزوگ، رئیس‌ رژیم صهیونیستی هم با اظهار نگرانی عمیق از تظاهرات صدها هزارنفری در سرزمین‌های اشغالی، اذعان کرد این رژیم در چنگال یک اختلاف‌نظر بزرگ قرار دارد و ممکن است از هم بپاشد.

از جانبی‌هم، خبرگزاری «شهاب» نوشته سیاست‌های کابینه جدید نتانیاهو به نحوی است که کرانه باختری را به سمت مقاومت گسترده سوق می‌دهد و «شاهد انقلاب بزرگی در این منطقه خواهیم بود».

خبرگزاری وطن24 – هرات؛ بعد از روی کار آمدن کابینه جدید به رهبری بنامین نتانیاهو، میزان نارضایتی از این کابینه هم هر روزه در حال افزایش است و ممکن است در روزهای پیش‌رو روند بیشتر شود.

در سوی دیگر، حملات نیروهای ارتش اسرائیل بالای فلسطنیان هم افزایش داشته و در سال جدید میلادی تا کنون 13 شهروند فلسطینی در حملات نیروهای اسرائیلی شهید شده‌اند.

مسئولان امنیتی رژیم صهیونستی در روز نخست کاری، وارد مسجدالقصی شدند و این روند نگرانی‌های عمیقی را در میان مردم فلسطین ایجاد کردند.

هم‌چنین در رویداد جداگانه‌‍ای، برخی آثار و مقبره‌های مربوط مسیحیان هم در اطراق مسجدالاقصی حتک حرمت و از بین برده شدند.

این روند حالا وضعیت کاملا اضطراری را در شهرک‌های اشغالی به میان آورده و نظر سنجی‌ها هم نشان می‌دهد که بیشتر از نیمی از مردم اسرائیل امید به آینده‌ای این رژیم ندارند.

 

 

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.