خدمات فعال 24 ساعته هرات آمبولانس با آماده باش 13 تیم

مسوولان در هرات آمبولانس می‌گویند که در حال حاضر تیم‌های صحی هرات آمبولانس با 13 تیم در بخش راننده و داکتر صحی بطور 24 ساعته در این ولایت فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری وطن24، ابراهیم محمدی، مسوول هرات آمبولانس گفت که در ماه  گذشته تیم صحی هرات آمبولانس توانسته 283 مریض و زخمیان حوادث را به شفاخانه انتقال بدهد.

او افزود که خدمات هرات آمبولانس در 15 ناحیه از جمله شاهراه‌های بزرگ این ولایت فعالیت دارد.

در همین حال، مدیر هرات آمبولانس از مردم خواسته در هنگام رانندگی قوانین را رعایت و با احتیاط از یک جای به جای دیگر بروند.

او بیان کرد که بیشترین حوادث ترافیکی در ولایت هرات در شاهراه‌های “هرات – اسلام قلعه، هرات – تورغندی و هرات – قندهار” رخ می‌دهد.

به گفته مسوول هرات آمبولانس در حال حاضر کدام کمبودی در این اداره وجود نداشته و هرات آمبولانس با داشتن 54 کارمند و 13 تیم فعال با خدمات رایگان شب و روز در خدمت مردم است.

همچنین آقای محمدی می‌گوید که هرات آمبولانس برخی مریضان که در هرات قابل تدوای نبوده آنان را به خارج از کشور هم انتقال داده‌اند.

از سویی هم، وی از برخی مردم که در کار آنان اخلال به وجود آورده و بدون آنکه مریضی داشته باشند به تیم هرات آمبولانس تماس گرفته و باعث مزاحمت می‌‍شوند، انتقاد کرده است.

هرات آمبولانس از گذشته تا کنون در هرات فعالیت بدون توقف داشته است.

با این وجود در گذشته برخی چالش‌های در زمینه کار آن وجود داشته است.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.