حملات هوایی در جوزجان/21 کشته از طالبان

قول اردوی شاهین در شمال کشور می‌گوید که نیروهای هوایی ارتش یک تجمع بزرگ طالبان مسلح را در ولایت جوزجان هدف قرار داده‌اند.

قول اردوی شاهین، صبح امروز پنجشنبه (اول جوزا) با نشر خبرنامه‌ای گفته این ضربات هوایی شب گذشته در ولسوالی منگجیک ولایت جوزجان اجرا شده است.

در خبرنامه آمده:”ضربات هوایی توسط طیاره‌های A29 در ساعت‌های 11:00 و 11:40 دقیقه شب در دو نقطه ولسوالی منگجیک ولایت جوزجان بالای تجمع و تحرکات یاغیان طالب اجرا شد که در نتیجه 21 تن از جنایتکاران طالب از پادر آمدند”.

خبرنامه افزوده:”این جنایتکاران طالب هنگام مورد آماج هوایی قرار گرفت که در دو منطقه‌ی ولسوالی منگجیک مصروف جاسازی ماین و کندن موضع جنگی بودند”.

قول اردوی شاهین گفته که همچنان در نتیجه پیشروی نیروهای شامل عملیات شاهین 224 روستای «قونلی ادوک» که مرکزیت دشمن در آنجا بودند تصفیه و تلاشی گردیدند و عملیات کماکان جریان دارد.

گروه طالبان تاکنون در این باره چیزی نگفته است.

این در حالی است که روز گذشته نیز وزارت امور داخله اعلام کرد که نیروهای ملی امنیتی و دفاعی کشور عملیات مشترک گسترده ضد تروریستی را زیر نام “224 شاهین” به هدف نابود سازی گروه‌های تروریستی در بخش‌های ناامن ولسوالی منگجک ولایت جوزجان راه اندازی کرده‌اند

وزارت امور داخله گفته که تاکنون در نتیجه این عملیات، بشمول خیرالله “پهلوان” یکی از افراد برجسته تروریستان طالب، 9 جنگجوی این گروه تروریستی کشته و 18 جنگجوی دیگر این گروه تروریستی زخمی شده‌اند.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.