تمام زمین‌های غصب شده در فراه پس گرفته خواهد شد

مسئولان ولایت فراه گفته‌اند تمام اراضی دولتی از زیر دست زورمندان بیرون خواهد شد و قرار است این زمین‌ها برای ساخت و ساز شهری استفاده شود.

این صحبت‌های مولوی عبدالغنی، معاون بورد مشورتی شهرداری فراه  در نشست مقامات بیان شده است.

به گزارش خبرگزاری وطن24، نشست مشورتی شهرداری فراه برای اجرای پروژه‌‌ها و پس گرفتن زمین‌های غصب شده با حضور مقامات شهرداری و فرهنگی این ولایت برگزار گردید.

این نشست به هدف تطبیق پروژه‌ها و پس گرفتن زمین‌های غصب شده و افزایش بودجه شهرداری ولایت فراه برگزار شده است.

مولوی عبدالغنی، معاون بورد مشورتی شهرداری فراه گفت: « تمام بودجه شهرداری فراه صرف ساخت و ساز شهر می‌شود و تمام اراضی دولتی از چنگ زورمندان آزاد خواهد شد.»

در همین حال شاه محمود، آمر سکتوری و تخنیکی ریاست شهرداری هم بیان کرده برخی از زمین های غصب شده پس گرفته شده است و همچنین قرار است منطقه عسکرآباد بررسی و به جز از ناحیه شهری ملحق شود.

وی افزود اداره شهرداری فراه در مورد افزایش بودجه شهرداری فراه، کنترول قیمت‌ها و تعیین معاشات خاص برای وکلای نواحی با وزارت مالیه گفتگو کرده و این موارد تحت بررسی قرار دارد.

در ادامه، در این نشست مشورتی درمورد اجرای پروژه‌ها هم صحبت شده است.

مولوی محمد یوسف سجاد، آمر حکومت‌داری به مجموعه ای از پروژه های اجرایی شهرداری فراه گفت:  «پروژه های زیادی در فراه در حال تطبیق است و برخی دیگر هم در آینده اجرا خواهند شد.»

این در حالی است که بعد از سقوط نظام جمهوریت فعالیت‌های شهرداری در ارتباط به امور شهر در ولایت‌های غربی افزایش یافته است.

مقامات حکومت سرپرست هم همواره تاکید بر پس گرفتن زمین‌های غصب شده و اجرای پروژه‌ها نا تکمیل را داشتند.

 

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.