تجهیز دفاتر و ارتقای ظرفیت کارمندان شهرسازی و اراضی از اولویت‌های کار ماست

به گزارش خبرگزاری وطن24، محمد جواد پیکار، نقش ریاست شهرسازی و اراضی را در خصوص تنظیم امور زمینداری و شهرسازی در هرات مهم و حیاتی خوانده، ضمن تقدیر از کارکردهای کارمندان، بر تسریع هرچه بیشتر فعالیت‌ها و عرضه خدمات بهتر به بخش‌های مشخص، هدایات لازم داد.

سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی، در جریان بررسی از بخش‌های تخنیکی، مدیریتی و خدماتی آن ریاست افزود که به منظور تقویت هرچه بیشتر بخش‌های تخنیکی، برنامه‌های مشخص پلان شده که به زودی عملی خواهد شد.
وی همچنان بر تسریع روند توزیع سند ملکیت، سروی و ثبت زمین دولتی، آغاز زود هنگام روند اجرا و ثبت قباله، تطبیق برنامه انکشاف نهادی نظام زمینداری در افغانستان و تقویت بخش‌های تخنیکی شهرسازی تأکید ورزید.

پیکار، ایجاد دفاتر دایمی ریاست شهرسازی و اراضی هرات، استفاده از تکنالوژی معاصر در عرضه خدمات بهتر، ارتقای ظرفیت کارمندان در بخش‌های تخنیکی و مدیریتی، استخدام افراد مسلکی و متجرب، استفاده موثر از اراضی دولتی، زمینه سازی برای جذب سرمایه‌گذاری و افزایش عواید ملی را از اولویت‌های وزارت عنوان کرد و از تمامی کارمندان خواست تا با تعهد، صداقت و امانت داری وظایف محوله خویش را انجام دهند.

گفتنی است که سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی کشور چند روز است که به ولایت هرات سفر کرده و ضمن بررسی اوضاع ادارات زیردستش در این ولایت از اجرای برنامه‌های بعدی این وزارت نیز خبر می‌دهد.

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.