تاکید مسئولان وزارت اطلاعات و فرهنگ بر بالابردن کیفیت روزنامه اتفاق اسلام هرات

مسئولان وزارت اطلاعات و فرهنگ کشور در دیدار با مقامات هرات از بلند بردن کیفیت روزنامه اتفاق اسلام در آینده نزدیک خبر داده‌اند.

روزنامه اتفاق اسلام یکی از ماندگارترین و کهن‌ترین روزنامه‌ها در کشور است که بیشتر از 100 سال است ‌هم‌چنان به چاب می‌رسد.

این روزنامه در حال حاضر به تعدادی محدود و به صورت سیاه و سفید چاب می‌شود و بیشتر در بین نهادهای حکومتی هرات منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری وطن24، روز گذشته اما مولوی حیات‌الله مهاجر فراهی، معین نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ حکومت سرپرست در دیدار با رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات گفته که به زودی کیفیت روزنامه اتفاق اسلام بلنده برده خواهد شد.

در این دیدار، مولوی نعیم‌الحق حقانی، رئیس اداره فرهنگ هرات گفته که علاوه بر شهر باشندگان ولسوالی‌های هرات هم علاقه‌مندی ویژه‌ای به مطالعه این روزنامه دارند.

او افزوده تلاش شود تا روزنامه اتفاق اسلام در تمامی نقاط هرات و در میان مردم منتشر شود.

آقای حقانی هم‌چنین خواستار افزایش تشکیلات این روزنامه شده و از مسئولان مرکزی خواسته‌اند نسبت به رشد این روزنامه همکاری‌های معنی‌دار انجام دهند.

قبل از این هم در دیدارهای مختلف در هرات مسئولان حکومتی و فرهنگیان تاکید کردند که روزنامه اتفاق اسلام نباید به باد فراموشی سپرده شود بلکه باید بیشتر از گذشته با قدرت به حیات ادامه دهد.

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.