تاجران خارج از کشور برای آبادی کشور سهم بگیرند

رییس اطلاعات و فرهنگ هرات در بازدید از نمایشگاه افغان لاجورد می‌گوید که تاجران خارج از کشور برگردند و در آبادی کشور سهیم شوند.

به گزارش خبرگزاری وطن24، به نقل از آژانس باختر، مولانا نعیم‌الحق حقانی، رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات بیان می‌کند که حمایت از تاجران و سرمایه گذاران کشور از جمله مکلفیت حکومت می‌باشد و به چالش‌های آنان رسیدگی خواهد شد.

آقای حقانی که امروز(شنبه، 6 جوزا)، در هنگام بازدید از نمایشگاه بزرگ افغان لاجورد گفت که حکومت برای حمایت تاجران از هیچ گونه تلاش و همکاری دریغ نمی‌کند.

او هم‌چنان افزود: « برگزاری این نمایشگاه نوید خوب برای تاجران کشور است و تاجران خارج از افغانستان هم برگردند و همراه با دولت و دیگر تاجران در آبادی کشور سهم بگیرند».

از سویی‌هم مسئولان اتاق صنایع و معادن هرات هم می‌گویند که وضعیت خوب اقتصادی کشور متکی به امنیت می‌باشد و تاجران برای رشد اقتصادی کشور تلاش کنند.

این در حالی‌است که دومین نمایشگاه بزرگ افغان لاجورد به مناسبت هفته صنعت و معرفی محصولات داخلی کشور روز چهارشنبه(3 جوزا)، در ۳۰۰ غرفه در ولایت هرات گشایش یافت.

مقامات محلی هرات در افتتاح نمایشگاه گفتند که برای رشد اقتصادی و خودکفایی کشور با تاجران و سرمایه‌گذارن همکاری‌های لازم صورت می‌گیرد.

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.