بنیاد خیریه آیت‌الله العظمی فیاض در هرات برای 1 هزار فامیل مواد سوختی توزیع کرد

روند توزیع مواد سوختی برای دست‌کم یک هزار فامیل از سوی بنیاد خیریه حضرت آیت‌الله العظمی فیاض(دام‌ظلله)، در هرات آغاز شد.

مسئولان می‌گویند این پروسه در ادامه کمک‌رسانی دفتر آیت‌الله العظمی فیاض(دام‌ظله) در سراسر کشور است که در آن 26 هزار خانواده نیازمند تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام عبدالحکیم محمدی، مسئول توزیع کمک‌ها به خبرگزاری وطن24 می‌گوید: «این کمک‌ها در دو نوبت برای دست‌کم 1 هزار خانواده توزیع می‌شود. خانواده‌ها از نقاط مختلف هرات سروی و نیازمندان واقعی مشخص شده است».

به بیان وی، قرار است در آینده‌های نزدیک برای صدها تن از یتیمان و نیازمندان دیگر در گوشه کنار هرات البسه زمستانی و دیگر مواد مورد نیاز زمستانی توزیع شود.

او نقش بنیاد خیریه آیت‌الله العظمی فیاض را برای حمایت از نیازمندان تاثیرگذار و مهم خواند. «بنیاد خیریه آیت‌الله العظمی فیاض بدون درنظر گرفتن مسایل منطقه‌ای و سمتی در تلاش است تا نیازمندان واقعی را شناسایی کرده و در حد توان کمک‌رسانی کند. این وظیفه ایمانی و از تمهیدات جدی شخص مرجع اعلای جهان اسلام آیت‌الله العظمی فیاض است».

عبدالاحد کریمی، عضو بنیاد خیریه آیت‌الله االعظمی فیاض در هرات نیز می‌گوید که این بنیاد از زمان زلزله تا کنون مبلغ 51 هزار دالر آمریکایی برای زلزله‌زدگان در زنده‌جان و دیگر مناطق هرات توزیع کرده است.

او می‌گوید دیدگاه‌ آیت‌الله ملی و جهانی است و تاکید شان همواره بر کمک‌رسانی به نیازمندان واقعی در کشور است.

از سویی‌هم، باشندگان هرات نیز خدمات حضرت آیت‌الله العظمی فیاض(دام‌ظله) را تاثیرگذار خوانده و از تاجران و خیرین می‌خواهند نیازمندان هرات را در شب و روزهای زمستان تنها نگذارند.

آنان می‌گویند که آسیب‌های ناشی از زلزله هنوز هم برای خیلی‌ها باقی است و این موضوع در زمستان نگرانی‌های جدی خلق کرده است.

این درحالی است که بنیاد خیریه آیت‌الله فیاض روند توزیع مواد سوختی را برای 26 هزار خانواده در سراسر کشور آغاز کرده است.

 

منبع خبرگزاری وطن
توسط عبدالله اخلاقی
خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.