بزرگان هرات مشکلات امارت اسلامی را بیان کنند

رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت هرات از فرهنگیان و بزرگان این ولایت خواسته تا در صورت مشاهده مشکلی در امارت اسلامی آن را به مقامات محلی بیان کرده و برای رفع آن همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری وطن24، به نقل از آژانس باختر، مولوی نعیم‌الحق حقانی، رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت هرات با جمعی از فرهنگیان، استادان دانشگاه و بزرگان هرات دیدار و جلسه‌ای را برگزار  کرده‌اند.

این جلسه به هدف هماهنگی و ارتباط بیشتر آنان با اداره‌های محلی هرات برگزار شده است.

رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت هرات در این جلسه از فرهنگیان و بزرگان این ولایت خواسته که “هر نوع مشکلی که از سوی امارت اسلامی مشاهده می‌کنند اداره‌های محلی را در جریان گذاشته تا در حل آن با همکاری آنان اقدام صورت گیرد.”

او می‌گوید که فرهنگیان گنجینه هرات هستند و امارت اسلامی همواره تلاش دارد تا از فکر، ایده و اندیشه بزرگان برای پیشبرد حکومت داری خوب به کار گیرد.

وی افزود که مردم می‌توانند تمام مشکلات خود را با ادارت دولتی شریک سازند و این ادارت هم آماده‌ای شنیدن صدای مردم استند.

از سویی هم، فرهنگیان ضمن ابراز رضایت مندی از این برنامه گفته‌اند که برای انسجام و هماهنگی بیشتر بین فرهنگیان و مسوولان لازم است تا جلسه‌ها و برنامه‌های بیشتر برگزار شود.

در ادامه، بزرگان و فرهنگیان هرات مشکلات اساسی کشور از جمله فقر روز افزون و دیگر مسایل را بیان کردند.

در این جلسه فرهنگیان هرات با اهدای یک کتاب به رئیس اطلاعات و فرهنگ خواستار حمایت از نویسندگان و برطرف شدن مشکلات چاپی‌‌شان شدند.

آقای حقانی هم در قسمت چاپ کتاب تعهد سپرده و گفته امارت اسلامی در حد توان مشکلاتشان حل خواهد کرد.

این درحالی است با برگزاری این چنین جلسات باعث افزایش ارتباز بین جامعه فرهنگی و حکومت خواهد شد.

 

خبرهای مرتبط

نظرات بسته شده است.